Hilangkan Jeragat Cepat – Bagaimana Nak Dapatkan Hasil Segera


Anda sedang mencari cara hilangkan jeragat cepat? Azie ada. Jeragat bukanla satu penyakit tapi ia menjadi satu masalah kulit yang membuatkan kita tidak selesa lebih-lebih lagi berada di tempat orang ramai dan mudah merasa rendah diri. Lumrah juga kepada seorang isteri yang nak berhias cantik untuk suami kan?


ubat jeragat



Kisah seorang pelanggan Azie yang merupakan seorang pensyarah di IPT tempatan. Pensyarah ini mengalami masalah jeragat yang agak teruk sehingga sekitar kulit wajah  mengalami masalah keradangan dan seperti mengelupas. Pelbagai produk kecantikan telah digunakan tetapi tetap tidak berhasil. Akhirnya beliau menjalani rawatan di klinik pakar kulit tetapi hanya mengambil ubat makan dan krim sapu saja. Beliau menghubungi Azie untuk mendapatkan cara hilangkan jeragat cepat.

Melihatkan wajah beliau yang agak kronik, Azie mencadangkan set hilangkan jeragat cepat  Shaklee dengan cara makan paling cepat dan berkesan untuk beliau ikuti. Alhamdulillah setiap minggu ada perubahan yang sangat menggembirakan beliau. Set hilangkan jeragat cepat Shaklee memulihkan kulit wajah dengan bahan-bahan semulajadi dan bertindak memelihara kesihatan kulit.
Dalam masa yang sama, beliau merasakan kesihatan lebih baik. ini kerana produk set hilangkan jeragat cepat ini terdiri daripada protin, Vitamin C, GLA Complex, Collagen Powder, Tonik merah Vivix dan beberapa jenis vitamin lagi yang memelihara kesihatan dalaman sehingga ke luaran iaitu kulit.



Apakah produk penting set hilangkan jeragat cepat?

1. Vivix

Vivix mengandungi resveratrol yang dikuasakan lagi dengan anggur muscadine yang 10 kali lebih efektif dan melambatkan kesan penuaan. Selain itu, Vivix melindungi dan memperbaiki sellular dan DNA untuk memeliharanya dari rosak. Kebanyakan jeragat yang banyak diwarisi dari keturunan yang mempunyai jeragat juga membuatkan ia perlu diperbaiki. Dengan vivix, ia akan cepat diperbaiki dari sehalus sel DNA untuk memulihkan jeragat dari akarnya.

2. Kolagen Powder Shaklee

Serbuk kolagen Shaklee berasaskan sisik ikan merah yang sangat kuat kerana ikan merah hanya hidup di dalam laut dalam yang bebas dari pencemaran laut. Penyerapan kolagen pada kulit akan membantu meningkatkan sistem sintesis pada lapisan dermis kulit dengan berkesan. Jeragat dapat dipudarkan dengan berkesan dengan adanya kolagen ini.

3. Vitamin C Sustained Release

Umum mengetahui vitamin C mencantikkan kulit. Vitamin C Sunstained Release Shaklee berbeza kerana tabletnya mampu bertahan 5 jam di dalam kulit dengan ’ sistem pembebasan berterusan’. Selain itu, kulit menjadi lebih cerah, melambatkan penuaan dan menyekat pigment. Pigment adalah penyebab utama kemunculan jeragat.

4. GLA Complex

Ketidakstabilan hormone membuatkan kemunculan jeragat tidak dapat disekat dengan mudah. GLA Complex merupakan asas penting untuk menstabilkan hormon dan dapat mengawal selia estrogen dan testosterone.

GLA Complex melembapkan kulit untuk mengurangkan kegatalan, ketidakselesaan, memperbaiki titik penuaan dan mencerahkan kembali jeragat. Selain dari itu, kandungan vitamin E di dalam GLA juga melindungi kulit dari cahaya matahari.

5. Energizing Soy Protein (ESP)

ESP merupakan satu-satunya produk di pasaran yang menjamin penyediaan 9 asid amino penting yang tidak dapat dihasilkan oleh tubuh manusia. Asid amino merupakan kunci kepada pembinaan kulit yang cantik selain dari otot, kuku, rambut, darah, organ, kulit dan lain-lain. Pengambilan yang kerap merupakan kunci kepada awet muda.

Kandungan protin soya juga merangsang pembentukan semula kulit dan otot, mengurangkan kedutan, agen anti-penuaan, mengembalikan keanjalan kulit dan mengurangkan kesan parut. Protin dapat membaiki masalah pigmentasi jeragat dengan memberikan kulit baru yang cantik.

Kenapa perlu dapatkan set hilangkan jeragat cepat dengan Azie ?  

Dengan pengalaman sejak dari tahun 2013 lagi, sudah lebih dari 100 orang yang bermasalah jeragat mengambil set ini. Dengan tunjuk ajar dari Azie, lebih dari 80% pengguna berpuas hati. Manakala yang selebihnya tidak memberikan komitmen untuk meneruskan cara pengambilan yang betul.  Azie akan ajar cara yang terbaik dan cepat untuk mendapatkan hasil yang berkesan dan cepat.

Testimoni




Order/ Pertanyaan

Anda berpuas hati? Berminat untuk ketahui dengan lebih lanjut cara selesaikan masalah jeragat anda yang dan bertahun-tahun membelenggu diri?

Hubungi Azie di 0163524104

Berminat untuk dapatkan set hilangkan jeragat cepat secara online? Klik Esell ini.

Jangan lupa hubungi Azie untuk dapatkan cara pemakanan yang betul.

Salam sayang.
SID : 1025553
COD : Bandar Sri Damansara, Kepong, Sungai Buloh Dan Sekitarnya. Pos keseluruh Malaysia.






Comments

  1. Memang terbaik produk ni. Ramai kawan saya guna menjadi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih aboh online. memang ramai yang guna produk ni sebab lebih yakinkan produk semulajadi.

      Delete
  2. Alhamdulillah..saya pun tengah guna produk yg kak azie bgtau tu..jeragat dah hampir hilang. Happy sangt!

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih sis. bila masalah kita selesai, serta merta datang keyakinan yang tinggi kan. teruskan guna yer.

      Delete
  3. Lumrah wanita nk cantik...
    Yang penting produk ni memang meyakinkan

    ReplyDelete
  4. Lumrah wanita nk cantik...
    Yang penting produk ni memang meyakinkan

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih sis yusni sobrie. produk bagus semestinya meyakinkan.

      Delete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Krim Jeragat Paling Berkesan Di Farmasi Kegemaran Anda.

Masalah Kencing Kotor Di Dalam Pantang – Pengalaman Ngeri Ibu

Omega Guard Untuk Mereka Yang Nak Kulit Cantik Dan Pinkish