2 Vitamin Yang Wajib Diambil Untuk Kulit Flawless Dan Menghilangkan Parut

2 Vitamin Yang Wajib Diambil Untuk Kulit Flawless Dan Menghilangkan Parut

Kita terdiri dari pelbagai jenis kulit wajah. Untuk mendapatkan kulit idaman yang cantik dan berseri pastinya menjadi idaman ramai wanita kan ? yang pentingnya kulit muka Nampak flawless , berseri dan tanpa cela biarpun apa warna kulit kita. Untuk Azie sendiri lebih suka menggunakan 2 vitamin ini untuk Nampak kulit muka bebas cela.

haziea83,blogspot.com
1)SUSTAINED RELEASE VITAMIN C 500 MG

Sains pembebasan berterusan secara semula jadi vitamin C telah direka oleh Shaklee. Setiap Tablet mengandungi 7.5 hidangan sebiji buah termasuk kulitnya dan pembebasan 1.5 vitamin C ke dalam tubuh kita setiap jam. Ujian klinikal telah membuktikan vitamin C di dalam 2 tablet Vitamin Shaklee (di dalam jurang 5 jam) mampu kekal di dalam plasma darah kita selama 24 jam. Setiap tablet mengandungi 120mg Bioflavonoid (25% dari bioflavonoid, diekstrak dari kulit buah) yang juga dikenali sebagai Vitamin C Complex. Ia mempunyai kemampuan meningkatkan keberkesanan Vitamin C di dalam tubuh kita.


Manfaat Utama



-Membentuk Kolagen –Vitamin C merangsang pembentukan kolagen . kolagen pula merupakan sebatian asas otot, tisu, gusi, rangka dan tulang rawan. Oleh itu, ianya mampu mengurangkan kedutn dan menghalang otot menjadi lembik.


- Memperbaiki Simptom Pendarahan – Kekurangan Vitamin C menyebabkan gusi berdarah, lebam di kulit, pemulihan kecederaan yang lambat, kulit kering , ruam dan kulit kasar.

- Mencantikkan Kulit – Ambil Vitamin C setiap hari untuk kulit lebih cerah, melambatkan penuaan danmenyekat pembentukan pigmen. Pigmen adalah penyebab utama kejadian jeragat.

- Membaiki Insomnia – Ia memperbaiki insomnia, stress berkaitan masalah mental dan keresahan. Stress pun mengedutkan kulit. Sangat bahaya kan.

2) VITAMIN E COMPLEX

Vitamin E Complex diperbuat daripada minyak soya organik dan minyak gandum yang kaya dengan Vitamin E dan pelbagai bahan aktif secara fisiologi dan digabungkan dengan 8 jenis Vitamin E lain ( di antaranya ialah alpha, beta, gama dan delta) . Ianya adalah Vitamin E paling lengkap dalam pasaran. Selain itu, Vitamin E juga mengandungi 10 mg selenium semulajadi yang membantu tubuh menyerap Vitamin E, memelihara mambran sel-sel, sel darah merah dan tisu-tisu otot. Ianya juga adalah penyahtoksik semula jadi logam berat seperti raksa, cadmium dan mengukuhkan antuoksidan dan melindungi retina.


Manfaat Utama


-Anti penuaan – 1 kapsul vitamin E sehari membantu melambatkan penuaan, mengurangkan kedut, garis halus, parut, akne dan bintik penuaan. Ianya mampu memulihkan tekstur kulit dan ton muka, dada dan otot peha.

- Anti oksidan yang kuat – Pengambilan lebih dari 1200IU sehari untuk anti oksidan yang kuat dan berkesan untuk melawan tumor, mengukuhkan sistem imun, menghalang atau melambatkan pertumbuhan tumor, mengurangkan kerosakan akibat radikal bebas. Ianya juga memperbaiki maksalah oksidasi ( katarak) dan masalah penglihatan.

- Memperbaiki parut – memperbaiki bengkak dan ulser kulit. Boleh dikenakan terus kepada luka untuk mengurangkan kesan parut.








TESTIMONI 1
  



TESTIMONI 2









# PAKAR NUTRISI MENCADANGKAN PENGAMBILAN ACE ( BETA  KAROTENE, VITAMIN C DAN E) BERSAMA-SAMA UNTUK MENGGANDAKAN KESAN OKSIDASI DALAM MELAWAN RADIKAL BEBAS.

Berminat dengan set flawless asas ini?

Whatsapp Azie – 016-3524104  

Agent Shaklee Bandar Sri damansara, Kuala Lumpur Sentral , Kepong, Sungai Buloh dan kawasan Sekitarnya.

Comments

  1. Kulit flawless memang idaman semua wanita. Tkasih atas cadangan terbaik utk kulit.

    ReplyDelete
  2. terima kasih puan Nutrisi Alamiah tulen telan mencuba set kulit ini.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Krim Jeragat Paling Berkesan Di Farmasi Kegemaran Anda.

Masalah Kencing Kotor Di Dalam Pantang – Pengalaman Ngeri Ibu

Omega Guard Untuk Mereka Yang Nak Kulit Cantik Dan Pinkish