Penapis Air Moden, Murah, Jimat dan Mudah

Penapis Air Moden, Murah, Jimat dan Mudah
penapisair tanpa elektrik

Ramai pulak yang tanya pasal water picher ni. Okla, nak cerita serba ringkas pasal Get Clean Water Shaklee ini. Get Clean Water Shaklee ini merupakan sistem penapisan multipaten yang baru. Berbanding dengan jug berpenapis lain, Get Clean Water Shaklee merupakan penapis air tanpa elektrik menggunakan sebatang blok karbon padu yang boleh dikitar semula. Sesuai dengan tema Shaklee iaitu mesra alam. Apakah kelebihan Get Clean Water Shaklee ini berbanding dengan penapis air lain di pasaran? Jom kita lihat.

1) PH air yang alkali (7.8) - hampir menyemai PH air zam zam (8.0). Semua dah tau kan yang air zam zam memang terbaik di dunia. PH Get Clean Water Shaklee ini hampir sama dan sangat selamat untuk diminum. Jika PH air lebih rendah daripada 5.5, air menjadi berasid. Jika lebih dari 8.5 pula menjadi terlalu beralkali. Oleh itu, tidak sesuai untuk diminum.

2) tidak perlukan penyelenggaraan - bila beli penapis air mahal, nak fikir penyelenggaraan pulak. Awal- awal mungkinla penjual bagi penyelenggaraan percuma. Selepas tu kena caj untuk diselenggara. Pastinya akan mengambil masa kita pula apabila terpaksa menunggu orang penyelenggaraan datang ke rumah. Ada kes yang pencuri menyamar menjadi pihak penyelenggaraan pun ada.

3) tidak perlukan eletrik  - memang super jimatla sebab tak perlukan plug in. Dahla tarif letrik semakin mahal. Oleh itu, masa inila untuk berjimat. Penggunaan penapis air elektrik melibatkan penggunaan kuasa elektrik yang tinggi kerana adanya penggunaan untuk air panas.


4 ) Penapis air Portable/ mudah alih - senang nak dibawa ke mana - mana. Nak balik kampung ataupun nak pergi bercuti. Kalau korang beli penapis air mahal2 tu, berapa gelen nak bawak bekal balik kampung atau bercuti? Ni mudah. Bawak 1 jag je. Kemudian refill air paip di mana-mana saja.selain itu, jika pergi bercuti pastinya akan membeli air mineral. Berbanding dengan Get Clean Water Shaklee ini, kita sudah menjimatkan penggunaan botol air.

5) ready to drink - tuang air paip, ready to drink. Senang , mudah dan cepat. Tidak perlu dijerang semula untuk diminum. Air yang dituras selamat untuk terus diminum dan enak rasanya. Rod karbon Get Water Clean Shaklee ini mampu menuras sehingga 99% bendasing seperti kadmium, kuprum, plumbum, merkuri dan bahan klorin.

6) Meter air automatik – untuk memudahkan penukaran filter, terdapat meter air automatic tersedia. Oleh itu, tidak perlu untuk mengira jumlah liter yang telah digunakan atau mengagaknya.

7) Permintaan tinggi dari pengguna yang bujang – kelebihan bagi penyewa bujang apabila mempunyai jug air berpenapis sendiri. Sebagai orang bujang, pastinya kemudah di rumah sewa terhad. Mungkin terpaksa berkongsi cerek dengan kawan serumah. Mungkin juga mendapat masalah apabila berkongsi membeli penapis air elektrik. Jadi, lebih baik anda mempunyai penapis air peribadi sendiri. Boleh dibawa balik ke kampong dan di bawa bercuti.

8) Permintaan dari yang bekeluarga – kesibukan menguruskan anak-anak membuatkan kadang-kadang nak jerang airpun tak sempat. Apabila air panas disejukkan, anak pula menariknya. Ini pengalaman saya sendiri yang cuai apabila meninggalkan jug air yang panas di atas meja. Ia membuatkan anak kecil mencapainya dan akhirnya terpaksa dirawat di hospital. Jadikan persekitaran anda selamat kepada keluarga.

Apa guna beli penapis air beribu- ribu tapi boleh guna dekat rumah je kan? Tak mungkinla nak angkut besar- besar tu pergi hotel atau bawak balik kampung. Sebab itu anda wajib mendapatkan Get Clean Water Shaklee ini. Sangat mudah, selamat dan mesra alam.

Berminat ingin membuat pembelian?

Pm Azie di 016-3524104.

Ataupun tak sabar-sabar nak beli? Boleh buat pembelian online disini melalui kad debit atau kredit.

Sid 1025553 ( boleh buat pembelian di mana-mana branch Shaklee dengan harga istimewa)

Kawasan Cod - Bandar Sri Damansara, Kuala Lumpur Sentral, Kepong Sentral, Kepong, Tesco Manjalara, Sungai Buloh dan kawasan sekitar.




Comments

Popular posts from this blog

Krim Jeragat Paling Berkesan Di Farmasi Kegemaran Anda.

Masalah Kencing Kotor Di Dalam Pantang – Pengalaman Ngeri Ibu

Omega Guard Untuk Mereka Yang Nak Kulit Cantik Dan Pinkish