Sistem Terbaik Bisnes Multi Level Marketing Untuk Vitamin Bertaraf Dunia

Bisnes Shaklee susah?

Untuk pengetahuan semua, Bisnes Shaklee mudah dilakukan oleh sesiapa saja terutamanya suri rumah. Kenapa?

Salah satunya kerana 100% boleh dilakukan secara online. Tapi sangat digalakkan jika kita dapat melakukan secara offline jugak. Bagaimana untuk lakukan bisnes secara online dengan shaklee2u.com ?

Dengan Shaklee2u.com ni, kita cuma klik untuk order. Pastikan anda mempunyai kad debit @ kad kredit yang aktif. Masukkan order anda hatta 1 order barang sekalipun. Selepas pembelian selesai, penghantaran akan dilakukan oleh Gdex. Dengan penghantaran yang dilakukan oleh Gdex ini dilindungi insuran untuk memastikan barang selamat sampai. Kebiasaannya Gdex ini akan mengambil masa 2-3 hari bekerja.




Bagaimana jika tiada modal untuk mendapatkan vitamin pelanggan? Kebiasaannya jika transaksi online, biasanya pelanggan akan transfer bayaran dahulu. Oleh itu, kita cuma transfer untuk mendapatkan vitamin bagi pelanggan. Mudah bukan? Jadi secara tidak langsung, untung runcit jugak menjadi milik kita.

Namapun online, selagi rangkaian internet aktif pastinya order boleh dilakukan. Jika anda mempunyai kerja tetap juga boleh melakukannya pada waktu rehat kan? Packing yang dilakukan oleh pihak Shaklee juga kemas dan menggunakan kotak berkualiti tinggi biarpun cuma 1 vitamin yang dipos. Vitamin akan dihimpit dengan polistrin ataupun belon udara untuk mengelakkannya bergoyang- goyang di dalam kotak.

Apa yang boleh dilakukan dengan Shaklee2u selain itu ? Check bonus! Wah, seronok kan. Aplikasi shaklee2u.com sekarang boleh menunjukkan jumlah bonus mengikut UV yang terkumpul biarpun belum habis bulan tersebut. Bermakna anda sudah mengetahui hasil usaha untuk bulan tersebut. Jika belum hujung bulan, cepat- cepat cari jualan tambahan.

Sebarang aktiviti rasmi juga akan diumumkan melalui shaklee2u.com . ibaratkan Shaklee2u sebagai diari rasmi kita kan. Untuk Azie, terlibat dengan Shaklee2u ni memang menyeronokkan. Yang penting sekali, dengan kata upline. Dan berada dalam group yang hebat buatkan kita juga perlu hebat.

 Nak join group Shaklee kami?

Pm Azie#016-3524104.

Comments

Popular posts from this blog

Krim Jeragat Paling Berkesan Di Farmasi Kegemaran Anda.

Masalah Kencing Kotor Di Dalam Pantang – Pengalaman Ngeri Ibu

Omega Guard Untuk Mereka Yang Nak Kulit Cantik Dan Pinkish