Pengedar Shaklee Kuala Lumpur Sentral – Servis Cepat dan konsultansi terbaik!

Pengedar Shaklee Kuala Lumpur Sentral – Servis Cepat dan konsultansi terbaik!


1)  Kenapa Mesti Beli Produk Shaklee Dengan Azie Kuala Lumpur Sentral?


Diakui, ahli Shaklee memang sudah ramai sekarang. Tetapi mengapa cik puan mesti beli dengan Azie? Kebiasaannya Azie memang menyimpan stok untuk setiap produk untuk kemudahan ‘cash on delivery’ kepada pelanggan. Kedudukan di tengah Bandaraya Kuala Lumpur juga memudahkan urusan kerana ada yang kadang – kadang berada di sini ingin membeli barang. Mungkin juga mereka dalam perjalanan ke destinasi . Oleh itu, biasanya Azie memang menyimpan stok untuk kemudahan para pelanggan. Kebiasaannya memang hampir semua produk ada. Terlalu ramai juga pelanggan yang call atau whatsapp yang terus bertanyakan produk dan ingin mengambil pada masa yang sama.



2) Apa Beza Azie Kuala Lumpur Sentral Dengan Pengedar Shaklee Yang Lain?

Azie akui memang ramai yang sudah menjadi SID malah Azie sendiri telah menjual banyak produk kepada mereka yang sudah menjadi ahli tetapi dapat masalah untuk mengambil barang. Sebenarnya Shaklee ni mudah kalau anda tau step yang betul dan beli dengan orang yang betul. Sebab selama inipun upline sentiasa menyokong dan sangat mudah untuk mendapatkan stok barang. Jadi sesiapapun boleh beli dari Azie yer.


3) Apa Service Yang Azie Kuala Lumpur Buat ?

Azie mementingkan konsultansi berkesan untuk para pelanggan. Buat masa sekarang Azie cukup suka dengan konsultansi mengenai ibu mengandung, ibu menyusu dan set kulit. Tapi tak bermakna Azie tak jual vitamin lain. Semua vitamin Shaklee pun Azie jual dan already stock lagi. 

COD SET JERAGAT DI KUALA LUMPUR SENTRAL.
4) Bagaimana jika tidak berada di Kuala Lumpur Sentral?

Jika berada di sekitar Kuala Lumpur Sentral biasanya mudah untuk berjumpa di sini sahaja. Jika berada di kawasan yang berdekatan dengan stesen LRT atau komuter, Azie akan cod dengan menggunakan kemudahan tersebut. Jika di luar kawasan Kuala Lumpur? Pastinya dengan menggunakan perkhidmatan pos laju. Azie juga beruntung kerana Kuala Lumpur Sentral ini juga mempunyai pejabat pos berdekatan. Jadi cuma berjalan kaki sahaja. Cukup mudah.

Nak hubungi Azie Kuala Lumpur Sentral? 

Boleh Call Atau whatsapp 016-3524104. Cik puan juga boleh follow Azie di Fb Aziah Abd Ghani , Instagram Haziea83 @ page Persona Naurah Humaira.

Salam sayang Dari Azie.



MENJALANKAN UJIAN KARADA PERCUMA

Comments

Popular posts from this blog

Krim Jeragat Paling Berkesan Di Farmasi Kegemaran Anda.

Masalah Kencing Kotor Di Dalam Pantang – Pengalaman Ngeri Ibu

Omega Guard Untuk Mereka Yang Nak Kulit Cantik Dan Pinkish