Cara mengurangkan Berat Badan Dengan Alfalfa Dan Lecithin – Promosi bulan Feb 2017


Cara mengurangkan berat badan dengan Alfalfa dan Lecithin, bulan ini terdapat promosi hebat. Beli Lecithin 1 percuma 1, Alfalfa besar 1 percuma 1 dan begitu juga dengan Alfalfa kecil. Jadi jangan tunggu lama-lama untuk dapatkan promosi bulan ini. Jika anda lambat menghubungi Azie, memang akan berputih mata.

Apa kelebihan kedua vitamin ini? Meh Azie ceritakan set kurangkan berat badan ini.



Alfalfa Complex

Alfalfa Complex merupakan Formula Shaklee Signature yang dibangunkan oleh Dr Shaklee dalam tahun 1950an. Diperbuat daripada tanaman Alfalfa secara organic di California yang bebas dari Pestisid, herbasid dan menggunakan baja kimia.Alfalfa juga dikenali sebagai “Raja Segala Tumbuhan” .

1) Alfalfa Complex menyingkirkan lemak dan kolesterol. Kajian klinikal terbukti bahawa penggunaan jangka panjang daripada Alfalfa akan menghapuskan lemak, mengurangkan kolesterol, mencegah penyakit jantung, strok dan darah tinggi. Hanya Alfalfa yang mengandungi saponin yang bertindak seperti span untuk menyerap kolesterol.

2) Walaupun Alfalfa ini berfungsi untuk menyerap kolesterol tetapi ia juga kaya dengan pelbagai nutrisi. Ia membekalkan nutrisi yang tidak terdapat pada buah-buahan mahupun sayuran. Selain itu, Alfalfa kaya dengan protin, asid amino, klorofil, serat, 15 zat galian, 10 vitamin , 8 enzim dan fitokimia. 10 biji alfalfa menyediakan nutrisi yang menyamai segelas susu.

3) Alfalfa bersifat detox yang mencuci hati, darah dan usus. Ia adalah makanan yang sangat beralkali yang boleh mengembalikan kenormalan badan yang berasid, menghilangkan toksin dari badan, membersihkan hati, kolon, darah dan mencantikkan kulit serta otot. Selain itu, Alfalfa melawan alahan dan memperbaiki keadaan kulit dan hidung sensitive, kurap, bau badan dan ulat air dengan berkesan.

Lecithin

Lecithin diekstrak dari kacang soya bukan GMO, setiap kapsul mengandungi 520mg lecithin soya termasuk 80mg kolin dan 48mg inositol. Lecithin yang dirembeskan oleh tubuh akan menghasilkan acetyl-kolin, inositol, fosforus dan lemak tak tepu. Di antara manfaat Lecithin ialah?

1) Lecithin menyerap vitamin yang larut lemak. Membantu tubuh dalam menyerap vitamin A,D, E dan K yang larut lemak. Selain itu, Lecithin melindungi hati. Menghalang enapan lemak di hati, sirosis hati dan hati berlemak. Juga membantu memulihkan kesihatan hati.

2) Pemecah lemak dan kolesterol. Lecithin bertindak sebagai pembersih salur darah, pengambilan tambahan membantu mengemulsi dan metabolism lemak, kolesterol dan trigliserid di dalam badan.

3) Ia menghalang obesity. Pengambilan yang banyak mempercepatkan pembakaran lemak untuk kesan pelangsingan yang seimbang.

4) Lecithin mencantikkan otot dan kulit, membentuk membrane sel, melembabkan dan menghaluskan kulit yang cantik, mengaktifkan metabolism sel dan melambatkan penuaan.

5) Meringankan sembelit, Lecithin adalah pelembut najis yang berkesan. Ianya melembabkan usus dan meleraikan toksin dalam usus.

PERTANYAAN / ORDER

Untuk produk promosi bulan februari 2017, anda akan mendapat promosi seperti berikut.

Beli 1 Lecithin (180 biji) percuma 1
Beli 1 Alfalfa besar (700 tabs) percuma 1
Beli 1Alfalfa kecil (330 tabs) percuma 1

Produk tuan / puan akan sampai dalam masa 2-3 hari bekerja. Jika puan berada di sekitar Kuala Lumpur , boleh berhubung terus dengan Azie. Dengan teknik pengambilan dan tips-tips berkesan untuk membantu pelanggan, Azie akan pastikan tuan / puan berpuas hati.
Yang paling utama, kepuasan pelanggan keutamaan kami.

Whatsapp ‘Set Kurus Promo Feb 2017 ’ ke 016-3524104. 

Salam Sayang.

SID :1025553

COD : Kuala Lumpur Sentral, Bandar Sri Damansara, Kepong, Bandar Sungai Buloh dan Kawasan sekitarnya.

Comments

Popular posts from this blog

Krim Jeragat Paling Berkesan Di Farmasi Kegemaran Anda.

Masalah Kencing Kotor Di Dalam Pantang – Pengalaman Ngeri Ibu

Omega Guard Untuk Mereka Yang Nak Kulit Cantik Dan Pinkish