Khasiat Anggur Merah Tamatkan Igauan Ngeri Luka Bersalin Pembedahan


Dengan khasiat anggur merah ini, memang tidak dijangka dapat memberikan kebaikan kepada seluruh tubuh badan jika tidak mencuba sendiri. Seperti Azie yang sudah melalui 3 kehamilan dengan cara yang berbeza, dan kehamilan ke empat juga berbeza. Ok, Azie cerita serba sedikit.
vivixuntuk pembedahan

Sewaktu mengandungkan anak sulung, memang mengandung tu alami alahan yang teruk sehingga 9 bulan masih alahan. Kemudian Aqil bersalin secara pembedahan. Selepas 2 tahun, Azie mengandung lagi. Tau tak kesannya? Luka lama di bawah perut memang terasa perit dan pedih pada awal kehamilan. Mujur juga tidak berpanjangan sehingga ke penghujung kehamilan. Tetapi memang rasa sakit di bahagian pembedahan itu.

Alhamdulillah Humaira dilahirkan normal, mujur juga kesan pembedahan sebelum ini tidak mengganggu. Azie mula mengambil Shaklee ketika menyusukan Humaira. Yang no. 3 pula, Naurah juga bersalin secara pembedahan. Jadi banyak vitamin yang Azie amalkan untuk cepat sembuh. Sekarang Naurah sudah berusia 2 tahun 8 bulan, Azie perasan seperti tak sedap badan. Bila check semula, Alhamdulillah ada rezeki. Yang bezanya pula, luka pembedahan tidak terasa sakit biarpun sudah dibedah dua kali. Malah masih boleh mendukung Naurah dan Humaira.

Sewaktu berpantang, pastinya Azie gunakan set berpantang Shaklee sepenuhnya. Tetapi vivix special sikit kerana ia lebih memberikan tenaga dan bila mengandungkan yang no.4 ni baru tau macam mana rasanya kesan vivix ini..

Kenapa dikatakan khasiat anggur merah membantu luka bersalin ini?

Anggur merah yang dimaksudkan pastinya Vivix.

Apabila berlakunya pembedahan, pasti sel baru diperlukan untuk menyembuhkan luka di kawasan pembedahan. Kandungan Resveratrol membantu menyembuhkan luka dan menggalakkan pertumbuhan sel baru dengan lebih cepat.

Luka di bahagian tersebut lebih cepat sembuh dan dalam jangka masa panjang selama lebih dari dua tahun, tidak ada kesakitan di bahagian dalaman. Kebiasaannya kesakitan di tempat bersalin di bawah perut merupakan igauan ngeri dah tidak dapat membuat kerja seharian dengan sempurna. Kita juga tidak boleh mengangkat berat sebarangan kerana ditakuti akan memberikan kesan kepada perut nanti.

Mungkin pada sesetengah orang Vivix ni tak perlu tapi pada Azie, taknak bila tua nanti tak larat nak buat itu ini. Jadi bersedia dari awal kan.

Testimoni

vivix untuk pembedahan


Pertanyaan / Order

Sila whatsapp ‘ VIVIX ’ ke 016-3524104.

Untuk belian menggunakan kad kredit atau kad debit, sila klik di sini (ESELL)

*pastikan anda menghubungi nombor yang tertera di atas selepas membuat pembelian online. Saya akan berikan cara pengambilan berkesan.

SID : 1025553

COD : Bandar Sri Damansara, Kuala Lumpur Sentral, Kepong, Sungai Buloh dan sekitarnya. Pos ke seluruh Malaysia.



Comments

Popular posts from this blog

Krim Jeragat Paling Berkesan Di Farmasi Kegemaran Anda.

Masalah Kencing Kotor Di Dalam Pantang – Pengalaman Ngeri Ibu

Omega Guard Untuk Mereka Yang Nak Kulit Cantik Dan Pinkish