Pengalaman Salah Guna Produk Kulit Yang Glamour Di Facebook



Pernah alami pengalaman salah guna produk ? macam Azie sendiri bukanla orang yang suka menukar pencuci muka, Cuma pakai ala kadar saja. Jika di zaman sekolah dulu, gunakan saja pencuci muka yang kakak belikan. Bila mula belajar di IPT, gunakan pula sabun betik yang terkenal dulu.

Sabun betik ni bila guna, terasa perit muka. Tapi mungkin lama-lama dah biasa, Cuma biarkan saja. Sejak zaman remaja lagi, kulit muka Azie jenis berminyak dan berjerawat halus. Guna pelbagai jenis pencuci muka juga mengakibatkan kulit menjadi kering pula tetapi tetap berjerawat. Susah nak hilangkan jerawat halus tu, rasa macam kertas pasirpun ada muka ni.

Bila time berpeluh, minyak tetap keluar. Sunburn menambahkan lagi kesengsaraan yang dialami. Masa sekolah dan belajar, selalu terlibat dengan aktiviti di luar kelas. Nak beli produk jagaan wajah, takde bajet lagi. Jadi guna je apa yang ada.

Bila mula bekerja, Azie mencari juga produk jagaan wajah yang sesuai. Mula lompat dari satu produk ke satu produk yang lain. Kebanyakan produk popular di tv memang dah guna tetapi selalunya belum habis botol pertama lagi dah tak guna. Kemudian biarkan saja kulit wajah tanpa apa-apa mekap, bedak, krim atau sebagainya.

Atau saranan rakan, Azie mencuba satu produk dari Negara jiran yang cukup popular di Facebook satu ketika dulu. Set trial sahaja bernilai rm120.00. Mungkin sebab kawan yang cadangkan, Azie guna. Guess What?

Mula-mula guna cleanser je muka rasa terbakar. Pedih je. Kemudian sapu toner dank rim. Memang rasa membahang kulit muka. Bila tanya kawan, dia cakap tu perkara normal sebab nak baiki kulit. Ha? Dalam 2-3 hari kemudian, muka mula mengelupas dan kemerahan. Rasanya dalam seminggu sahaja tahan, terus berhenti guna. Memang rasa takut juga, bahan apa dalam produk tu kan. Selepas itu, muka free semula.

Azie memang tak jaga muka juga, kalau nak kata mekap tu ada beli tapi selalunya dibiarkan rosak jer sebab bila muka berminyak ni akan buatkan bedak bertampuk. Waktu menjadi raja sehari, rasanya tak konfident langsung orang mekap dengan cantik sebab rasanya memang kalau letak bedak kat muka ni. Memang akan rasa sangat tak cantik. Tapi pejam mata saja, tak mungkin raja sehari tak pakai mekap kan.

4 tahun lepas, Azie mula kenal Shaklee dan mengamalkan supplement. Alhamdulillah muka mula hilang jerawat halus dan sunburn. Dan bila menggunakan Cleaner Nutriwhite juga sangat memuaskan hati. Baru rasanya ada keyakinan untuk berhadapan dengan orang ramai. Lebih- lebih lagi Azie berada di kaunter depan. Ramai pula yang bertanya perubahan diri. Mungkin sebelum ni tengok muka berminyak dan berjerawat halus kan.


kesan salah guna produk

Apa ada dengan Cleanser Nutriwhite ini?

Nutriwhite Deep Foaming Cleanser

Pencuci muka yang lembut dan segar yang difomulasi khas untuk membersihkan kulit anda. Pencuci muka ini berfungsi membersihkan dan menyegarkan kulit. Mengandungi rumpai laut yang menghilangkan kekotoran, membuang sel mati dan menegangkan kulit. Kandungan Alga hijau menyahtoksin dan melembapkan kulit. Selain itu pencuci muka ini mengandungi strawberi Begonia berfungsi mencerah dan mengimbangi pigment gelap.

Nak tau lebih lanjut mengenai set Nutriwhite?

Boleh klik di sini.


kesan salah guna pencuci muka

Pertanyaan / Tempahan

Berpuas hati dengan kisah Azie dan nak dapatkan Cleanser Nutriwhite ? Sila whatsapp ‘ NAK CLEANSER NW ’ ke 016-3524104.

Untuk belian menggunakan kad kredit atau kad debit, sila klik di sini (ESELL)

*pastikan anda menghubungi nombor yang tertera diatas selepas membuat pembelian online. Saya akan berikan cara pengambilan berkesan.

SID : 1025553

COD : Bandar Sri Damansara, Kuala Lumpur Sentral, Kepong, Sungai Buloh dan sekitarnya.




Comments

Popular posts from this blog

Krim Jeragat Paling Berkesan Di Farmasi Kegemaran Anda.

Masalah Kencing Kotor Di Dalam Pantang – Pengalaman Ngeri Ibu

Omega Guard Untuk Mereka Yang Nak Kulit Cantik Dan Pinkish