Produk Anti Penuaan Dan Pemakanan Untuk Kekal Muda


Produk anti penuaan sangat laris kerana semestinya anda pasti risau jika tua sebelum waktunya. Anda baru berumur 35 tahun tetapi orang beranggapan anda sudah berumur 45 tahun. Apakah perasaannya? Pasti terasa marah dah malu.

Tahukah anda, melambatkan proses penuaan adalah sesuatu yang tidak mustahil. Badan kita mampu untuk diperbaiki dengan bantuan nutrisi yang kaya dengan antioksidan. Tubuh kita diperbuat daripada sel dan sel-sel yang ada adalah hidup. Semua yang hidup memerlukan makanan. Oleh itu, sel meemrlukan makanan untuk kekal bertenaga.

Radikal bebas yang ada di dalam badan kita menyebabkan kita nampak cepat tua. Sebab itu di antara cara terbaik adalah dengan memaksimumkan pengambilan antioksidan dan pada masa yang sama meminimumkan bebanan radikal bebas terhadap tubuh kita. Terdapat banyak makanan yang berada di sekeliling kita boleh menyebabkan kita cepat tua.

Di antaranya ialah makanan yang tinggi karbohidrat ringkas, gula, kopi, makanan menggunakan ketuhar gelombang micro, makanan terproses, pewarna, penambah perisa dan juga makanan yang digoreng.

Manakala di antara makanan yang mengurangkan kesan anti penuaan ialah sayur hijau, sprouts, buah-buahan, makanan yang kaya dengan asid lemak omega 3 dan spirulina. Makanan yang beralkali adalah makanan yang banyak membantu proses penuaan. Badan kita sentiasa menghasilkan sisa buangan yang berasid atau dikenali sebagai toksin. Toksin boleh menyebabkan kepenatan, kesakitan dan juga cepat tua. Oleh itu badan perlukan makanan yang kurang berasid dan lebih alkali.

Salah satu produk terkini Shaklee iaitu Vivix mempunyai kandungan anti oksidan dan alkali yang tinggi kerana berasaskan tumbuh-tumbuhan sepenuhnya.

Pada tahun 2000 SHAKLEE memperkenalkan Vivix, produk anti penuaan dan supplement hebat dalam pertarungan melawan penuaan pada tahap selular. Lebih 1 juta botol Vivix telah pun dijual pada setahun pertama pengeluaran.

Vivix merupakan produk anti penuaan terbaik di dunia yang telah dibangunkan oleh penyelidikan bertahun – tahun SHAKLEE, Syarikat Suplement no.1 di Amerika.
Di dalam kajian makmal, ramuan Vivix telah menunjukkan impak kepada empat mekanisma penting penuaan pada tahap sellular.

vivix anti penuaan

EMPAT MEKANISMA PENUAAN PADA TAHAP SELLULAR.

1) KEROSAKAN DNA

Setiap hari sel tubuh diserang oleh hampir sejuta serangan yang merosakkan DNA. Serangan ini merosakkan pengkalan data genetic, menghasilkan satu serangan “typo” (kesilapan dari yang asal”. Ia akan mengganggu fungsi sel dan panjang umur. Ramuan Vivix melindungi dan memperbaiki sellular DNA.

2) PENGAWALAN GENETIK

Pengawalan genetic menyumbang kepada deteriorasi (kemerosotan) umur pada tahap sellular. Di dalam satu penemuan utama dan ujian klinikal menunjukkan ramuan Vivix mengaktifkan satu pengawalan genetik utama yang menolong melambatkan penuaan sellular.

3) PENGELUARAN TENAGA YANG KIAN MENURUN OLEH SEL-SEL

Mitochondria (penjana tenaga) di dalam sel menghasilkan tenaga yang kita perlukan. Apabila kecekapan mitochondria menurun, fungsi sel turut menurun. Ramuan Vivix menggalakkan biogenesis (pembentukan baru) mitochondria tahap tenaga di dalam sel.

4) PENIMBUNAN PROTIN AGE

Penimbunan berlebihan protin AGE (advance glycation end product) boleh menyebabkan kerosakan tahap cellular yang akan mengganggu keutuhan sel dan panjang umur. Ramuan Vivix adalah 10x lebih kuat dari resveratrol ( kandungan unik dalam anggur muscadine) untuk melambatkan pembentukan protin AGE.

Paling mudah, minumla sesudu kecil Vivix setiap hari untuk meningkatkan jangka hayat sel anda.

SEMULA JADI. UJIAN KLINIKAL KE ATAS RAMUAN UTAMA. EKSKLUSIF UNTUK SHAKLEE.

PERTANYAAN / ORDER

Dapatkan produk anti penuaan ini dengan harga paling istimewa. Hubungi Azie di 016-3524104 juga untuk pertanyaan dan harga terbaik.

Produk tuan / puan akan sampai dalam masa 2-3 hari bekerja. Jika puan berada di sekitar Kuala Lumpur , boleh berhubung terus dengan Azie. Dengan teknik pengambilan dan tips-tips berkesan untuk membantu pelanggan, Azie akan pastikan tuan / puan berpuas hati.

Yang paling utama, kepuasan pelanggan keutamaan kami.

Whatsapp ‘Vivix ’ ke 016-3524104. Boleh dapatkan produk Vivix ini dengan penggunaan kad debit/ kredit dengan klik di sini.

Salam Sayang.

SID :1025553
COD : Bandar Sri Damansara, Kuala Lumpur Sentral, Kepong, Sungai Buloh dan kawasan sekitar. Pos ke seluruh Malaysia.


Comments

Popular posts from this blog

Krim Jeragat Paling Berkesan Di Farmasi Kegemaran Anda.

Masalah Kencing Kotor Di Dalam Pantang – Pengalaman Ngeri Ibu

Omega Guard Untuk Mereka Yang Nak Kulit Cantik Dan Pinkish