COD SHAKLEE SEKITAR KL SENTRAL DAN DAMANSARA

Assalamualaikum semua...



Saya Azie, agent shaklee bernombor 1025553.

 Tuan Puan boleh mendapatkan vitamin - vitamin kesihatan tuan puan di sekitar K L Sentral dan Damansara dengan saya. 
Kebiasaannya saya menyimpan stock untuk hampir ke semua vitamin yang ada. Ini kerana kebiasaannya ramai pelanggan yang datang dan inginkan produk segera. Mereka tidak mahu menunggu esokpun.

K.L Sentral merupakan transit untuk komuter, lrt, ERL, bas , monorel dan juga teksi. Ini amat memudahkan anda kerana k.l. sentral merupakan hab pengangkutan terbesar di Kuala Lumpur.

Jika tuan puan berada di sekitar Damansara, taman Tun, kelana jaya, kota damansara, Sri Damansara, Sungai Buloh, Kuang, Kepong dan sekitarnya boleh juga menghubungi saya untuk Cod. 

Bagaimana yang jauh ? 

Inshaallah saya akan pos dengan cepat. Jika pos , hanya mengambil masa 2-3 hari sahaja.. Nak hubungi saya ? 

Boleh whatsapp 016-3524104 ataupun boleh call 012-6013733.

Comments

Popular posts from this blog

Krim Jeragat Paling Berkesan Di Farmasi Kegemaran Anda.

Masalah Kencing Kotor Di Dalam Pantang – Pengalaman Ngeri Ibu

Omega Guard Untuk Mereka Yang Nak Kulit Cantik Dan Pinkish