VITAMIN E COMPLEX 400IU

 

Vit E kami dibuat dari minyak soya organik dan minyak biji gandum. Diekstrak dari 8 jenis vitamin E aktif dan juga merupakan vitamin E paling lengkap di pasaran! Selain itu mengandungi 10mg selenium semulajadi yang membantu tubuh kita menyerap vitamin E, memelihara membran sel-sel, sel darah merah dan tisu- tisu otot. Ianya juga adalah penyahtoksik semulajadi logam berat seperti raksa, kadmium dan mengukuhkan anti oksidan. Ia juga melindungi retina anda.

MANFAAT UTAMA :


~ melindungi jantung - 2 biji vitamin E untuk jantung yang sihat, melindungi sel darah merah, mengurangkan tekanan darah, menghalang platelet darah melekat ke dinding arteri dan juga menghalang anemia.


~ mempertingkatkan kemampuan reproduktif dan kelestarian tenaga - para lelaki yang mengambil 2 kapsul setiap hari mampu membekalkan tenaga dan oksigen yang lebih.


~ anti penuaan - 1 kapsul sehari membantu melambatkan penuaan, mengurangkan kedut, garis halus, parut, akne dan bintik penuaan. Ia juga mampu memulihkan struktur kulit di muka, dada dan otot paha.

~ anti oksidan yang kuat - pengambilan lebih 3 biji sehari untuk anti oksidan yang kuat Dan berkesan melawan kanser, mengukuhkan sistem imun, menghalang atau melambatkan pertumbuhan tumor serta mengurangkan radikal bebas. Juga membaiki masalah ketarak dan penglihatan.


~ memperbaiki arthritis - meningkatkan keanjalan salur darah, baiki kitaran darah, merawat bahu kejang, pening, buasir, urat varikos dan sakit sendi.



~ menghalang keguguran - merawat sindrom prahaid dan monopause seperti hot flush. Digunakan pada ujian klinikal untuk menghalang kematian janin dan keguguran.


~ membaiki parut - membaiki bengkak dan ulser kulit. Boleh dikenakan terus kepada kulit untuk mengurangkan kesan parut.

ADAKAH ANDA MENGAMBIL VITAMIN E SECUKUPNYA?

Untuk 400iu vitamin E, seseorang perlu mengambil makanan berikut untuk sel - sel sihat melawan radikal bebas : 1kg gandum, 500ml minyak bunga matahari, 8kg bayam dan 500g badam.

ADAKAH VITAMIN E SELAMAT?

Di dalam buku " Prescription For Longevity" yang ditulis oleh Dr. James Scala terdapat diskusi mengenai keselamatan vitamin E dengan terperinci. Secara global, terdapat lebih dari 1000 laporan perubatan berkenaan keberkesanan dan keselamatan vitamin E. Kajian bertahun- tahun oleh University Harvard ke atas kedua - dua lelaki dan wanita membuktikan vitamin E mampu mengurangkan risiko sakit jantung 41% dan strok 33%. Dos yang selamat ialah 3200 iu.

Dapatkan Vitamin E Complex terlengkap di pasaran. Hubungi Azie 016-3524104 untuk sebarang pertanyaan. 

Salam sayang ;-)








Comments

Popular posts from this blog

Krim Jeragat Paling Berkesan Di Farmasi Kegemaran Anda.

Masalah Kencing Kotor Di Dalam Pantang – Pengalaman Ngeri Ibu

Omega Guard Untuk Mereka Yang Nak Kulit Cantik Dan Pinkish