Kelebihan GLA Yang Wajib Anda Baca

kelebihan GLA


Kebiasaannya GLA ini terdapat dalam set ingin hamil. Ini kerana GLA mampu membetulkan hormon dengan kadar yang cepat. Apa kelebihan GLA yang lain? Ini bermakna kita boleh menggunakan GLA untuk merawat masalah kesihatan yang lain juga.

kelebihan GLA
KELEBIHAN GLA :

1-Meningkatkan Stamina– Borage adalah herba kegemaran orang Barat. Ianya merawat ulser, mengeluarkan virus, melegakan kelesuan, membersihkan kahak, meringankan kebas urat saraf dan meningkatkan stamina.

2-Memperbaiki hubungan intim suami dan isteri  – GLA membentuk prostaglandin untuk mengawal selia hormon lelaki dan wanita, memperbaiki simptom PMS seperti kesakitan, mood swing, retensi air dan sakit payudara dan yang terutama memperbaiki pengeluaran cairan serviks dan mood wanita terhadap hubungan suami isteri.

3-Membantu dalam menghadapi menopause – Memperbaiki keadaan menopause seperti hot flashes, insomnia, ketidakhadaman, depression. Pengambilan jangka panjang akan melambatkan penuaan, mengetatkan rahim, memberi tone untuk kulit lebih muda.

4-Memperbaiki prostatomegaly – Gla memperbaiki masalah prostat lelaki dan masalah kerap kencing. Prostate yang bengkak membuatkan anda sukar nak kencing dengan sempurna.
5-Menentang kanser –  Gla adalah anti-oksidan yang meningkatkan sistem imun tubuh, menghalang pertumbuhan sel tumor dan kanser.

6-Memperbaiki inflamasi kulit – Ianya mengurangkan inflamasi kulit, eczema, alergi, kegatalan, kulit kering, memperbaiki bintik penuaan, tinea, kurap. Ianya juga meringankan sakit dan bengkak yang terjadi dari rheumatisma, artritis.

7-Menghalang komplikasi diabetes – Merendahkan gula dalam darah serta meringankan kebas & kesakitan disebabkan oleh gula dalam darah yang tinggi.

8-Pelangsingan dan meghalang tambah berat badan – Merendahkan kolesterol LDL, menghalang penambahan berat badan dengan berkesan, memberi tone pada kulit dan otot untuk wanita secara berperingkat untuk mencapai bentuk badan cantik, menghalang penambahan berat badan.

9-Menghalang tekanan darah tinggi – Menghalang pembekuan darah, merangsang peredaran darah, pengembangan salur darah, memperbaiki tekanan darah tinggi,mengelak masalah jantung seperti arteriosklerosis dan myocardial infarction.

10-Memperbaiki tekstur rambut – Memperbaiki rambut kering dan keadaan rambut gugur.

11-Hiperaktif and Autisma (ADD/ADHD) – Dibukti secara klinikal bahawa GLA &  minyak ikan (omega guard) memperbaiki keadaan kanak-kanak autisma, sukar memberi tumpuan untuk belajar dan hiperaktif.

12-Sendi: Mengurangkan sakit sendi dalam rheumatoid arthritis

Ini bermakna GLA boleh digunakan dalam masalah kesihatan lain juga. Ianya boleh digunakan oleh kanak- kanak, lelaki dan wanita juga. Anda berminat dengan GLA ini?

Boleh hubungi saya di talian 016-3524104.
Salam sayang.
TESTIMONI



Comments

  1. Saya pun consume GLA. Dulu muka berminyak. sekarang tak pakai krim pun muka ok. Siap adik-adik tanya guna krim apa muka tak berminyak. Padahal ambil GLA je pun. Heheheh

    Jemput ke blog saya ya..
    sihatyakin.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. betul tu Azieyana Aziz . Gla ni buatkan kulit muka kita jadi kurang berminyak tapi tidak mengeringkan. cuma sedang-sedang cantik saja. memang puas hati dan berbaloi.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Krim Jeragat Paling Berkesan Di Farmasi Kegemaran Anda.

Masalah Kencing Kotor Di Dalam Pantang – Pengalaman Ngeri Ibu

Omega Guard Untuk Mereka Yang Nak Kulit Cantik Dan Pinkish