SHAKLEE COLLAGEN POWDER TULEN DARI LAUT DALAM


shaklee collagen powder
Shaklee Collagen Powder merupakan supplement yang unggul. Mengandungi 4000mg Kolagen RSS (sisik ikan merah) merupakan kolagen tulen yang bermutu tinggi. Ia amat mudah diserap oleh tubuh dan membantu meningkatkan sintesis kolagen pada lapisan dermis.

shaklee colaagen powder
MANFAAT UTAMA

- semakin tua, tubuh akan semakin kurang hasilkan kolagen. Ia akan akibatkan lebih banyak kedutan dan garis halus, semakin kendur. Selain dari umur yang semakin meningkat. Faktor luar seperti matahari, radikal bebas di udara, air dan nutrisi, merokok dan lain lain. Oleh itu collagen ini mampu membantu kulit mengekalkan elastisiti semulaRAMUAN

- Tampak lebih muda. Membantu menguatkan rambut dan merangsang pertumbuhan semula. Kuku akan jadi lebih kuat, bintik putih akan hilang dan pangkal kuku mengekalkan warna sihat. Kulit akan kurang kering dan elestisiti bertambah baik. Kulit juga sembuh dengan cepat dan bantu hilangkan parut.

- Rasa lebih muda. Kolagen adalah sama penting seperti tulang perlukan kalsium. Kolagen membantu menguatkan tulang dari rapuh. Selain itu membantu mengurangkan kesakitan dan geseran di sendi sendi.

- Baik untuk mata. Kornea memerlukan kolagen dan ianya membantu mengekalkan otot mata supaya tetap anjal. Memastikan kesihatan otak juga. Adalah penting untuk menentukan agar otak anda mendapat manfaat dari kolagen.
collagen powder shaklee

FUNGSI UTAMA RAMUAN

1) Sisik Ikan Merah

~ sisik ikan merah adalah sumber kolagen premium kerana kurangnya pencemaran dari laut dalam. Kadar serapan juga tinggi berbanding dengan kolagen haiwan.

2) Ekstrak Biji Camellia Japonica

~ biji Camellia Japonica terdiri dari asid oleik , satu emolein dan pelembap kulit yang hebat, dan isoflavon, antioksidan semulajadi yang mampu mengurangkan radikal bebas.

3) Ekstrak Pfaffia

~ Pfaffia yang juga dikenali sebagai Ginseng Brazil, apabila digabungkan dengan ekstrak biji Camilla Japonica, membantu formasi kolagen dan asid hyaluronic. Dengan kemampuan luar biasa mengikat amaun air yang banyak. Asid Hyaluronic memainkan peranan penting dalam menghidratkan tisu tubuh untuk menjadikan kulit lembut , lembap dan licin.

4) Elastin Dari Kolagen Ikan

~ Elastin memelihara kulit menjadi fleksibel tetapi tegang, memberi reaksi melantun apabila kulit ditarik. Kolagen ikan mengandungi elastin yang berfungsi berganding bahu dengan kolagen untuk mengekalkan kulit jadi tegang , anjal dan elastik.

5) Vitamin C dan Vitamin B

~ Vitamin C menggalakkan penghasilan kolagen dan menentang radikal bebas yang merosakkan kulit. Vitamin B turut diperlukan dalam metabolisma karbohidrat, lemak dan protein untuk membebaskan tenaga yang diperlukan dalam penghasilan sel.

6) Ekstrak Kekerang

~ Glucosamine ekstrak kekerang adalah penting di dalam sintesis cecair synovial yang membekalkan pelincir kepada sendi sendi dan menghidrat mata untuk melegakan ketidakselesaan mata.

7) Lactobacillus Acidophilus

~ Membantu mengimbangi mikroflora usus dan membantu membina semula sistem usus yang sihat yang mampu meningkatkan penyerapan kolagen.

Berminat untuk dapatkan kolagen anda sekarang? Whatsapp segera di 016-3524104.


Salam sayang.


Azie Sid no 1025553


TESTIMONI




Comments

  1. Menarik testimoni nya. Saya pun pernah makan lepas pantang. Memang cepat sangat nampak kesan bila guna terus 8 minggu.

    ReplyDelete
  2. Menarik testimoni nya. Saya pun pernah makan lepas pantang. Memang cepat sangat nampak kesan bila guna terus 8 minggu.

    ReplyDelete
  3. terima kasih puan norfaziela amin. produk kolagen asli memang sangat sesuai untuk mereka yang mementingkan kecantikan luaran dan dalamanan kan ?

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Krim Jeragat Paling Berkesan Di Farmasi Kegemaran Anda.

Masalah Kencing Kotor Di Dalam Pantang – Pengalaman Ngeri Ibu

Omega Guard Untuk Mereka Yang Nak Kulit Cantik Dan Pinkish