SET JERAGAT KRONIK ( CEPAT DAN BERKESAN)



Jeragat bukanlah penyakit berbahaya tetapi Jeragat yang kronik boleh mengundang kanser kulit. Selain dari itu kebiasaannya orang yang mempunyai jeragat akan rasa rendah diri dan kurang keyakinan. Nak tengok vermin pun fobia. Betul kan ? Betul kan?


SET JERAGAT KRONIK

  

1) GLA COMPLEX

- Gla penting untuk jeragat sebab gla betulkan hormon. Bila hormon ok, jeragat akan pulih. Dalam gla juga ada vitamin E untuk baiki sel kulit mati iaitu jeragat inila. Gla juga mampu halang jeragat baru naik kalau konsisten kerana ia mampu menghalang sinar UV dari rosakkan kulit.


2) VITAMIN C SUSTAINED


- Berfungsi mencerahkan kulit dengan cepat. Jeragat pun ikut cerah. Selain itu vitamin C mempunyai antibodi yang kuat. Oleh itu dia akan lindungi kulit kita 24 jam. Menyekat pembentukan pigment baru. Vitamin C membantu pemulihan kulit lebih cepat. Selain itu, sebatian kolagen yang terdapat dalam vitamin C meningkatkan sebatian asas otot, tisu, gusi, rangka dan tulang rawan.



3) CAROTOMAX ( UNTUK KULIT BERMINYAK)


- Carotomax mengandungi 6 varieti karotena, diekstrak dari rangkaian sayuran dan buahan yang tinggi anti oksidan seperti rumpair laut, tomato, biji anggur, brokoli, marigold, epal, kentang dan minyak sawit.
- Pengambilan yang banyak juga mampu melegakan kulit dan melawan kanser juga.




4) VITAMIN E ( KULIT TIDAK BERMINYAK)


- Dicadangkan kepada anda yang tidak mempunyai masalah kulit berminyak dan Jerawat. Vitamin E membantu melambatkan penuaan, mengurangkan kedut, garis halus, parut, akne dan bintik penuaan. Ia juga mampu memulihkan struktur kulit.


5) VIVIX


- Membaiki kerosakan DNA yang mengganggu fungsi sel. Selain itu ia melambatkan penuaan tahap sellular. Yang pasti vivix mempunyai kandungan anti oksidan yang tinggi.


Cik Puan mempunyai jeragat kronik? Jangan segan- segan hubungi saya :-) ..

Salam sayang

Azie#016-3524104 




Comments

Popular posts from this blog

Krim Jeragat Paling Berkesan Di Farmasi Kegemaran Anda.

Masalah Kencing Kotor Di Dalam Pantang – Pengalaman Ngeri Ibu

Omega Guard Untuk Mereka Yang Nak Kulit Cantik Dan Pinkish