Cara Elakkan Sembelit Ketika Hamil – Pengalaman Sendiri


Pernah rasa sembelit? Bagaimana cara elakkan sembelit ketika hamil? Ramai ibu-ibu yang alaminya kan. Seksa sangat nak meneran, dalam masa yang sama takut pula terteran baby sekali.

Nak dengar pengalaman ibu-ibu mengamalkan set hamil Shaklee?



Masalah sembelit ni memang selalu dialami oleh ibu hamil, adakalanya pula bersama dengan buasir sekali. Selalunya masalah ini datang dari keturunan juga. Tak pasti sama ada DNA tetapi bila ditanya dalam satu keluarga tu, bukan sorang yang mengalami masalah sembelit ni.

Sembelit juga boleh terjadi bila kurang air dalam badan. Bila mengandung ni, amalkan kuantiti air lebih sedikit sebab bayi banyak menyerap nutrisi dan air dalam badan kita. Nutirisi yang lebih juga perlu. Bukan makan berlebihan yer. Tapi nutrisi yang lebih.

Serat dari sayuran dan buah-buahan juga penting untuk melembutkan najis. Ia membantu membekalkan nutrisi dan juga serat. Selain dari tu, amalkan SET HAMIL SHAKLEE yer. Sepanjang saya hamil menggunakan set hamil Shaklee untuk 2 orang anak, memang tiada masalah sembelit.
Satu lagi punca sembelit yang perlu anda tau, anak dalam kandungan mula menekan usus besar.

Sebab itu penting kita mengamalkan set hamil Shaklee ni untuk membantu perlawasan dengan segera kerana najis lama mudah mengeras dan pastinya lagi susah nak dikeluarkan.

Nak tau lebih lanjut mengenai vitamin yang membantu perlawasan ni?

Selain dari set hamil, 2 vitamin ni sangat membantu.





1) Ostematrix (Kalsium)

- Sumber kalsium lengkap yang mengandungi magnesium, fosforus, vitamin D, zinc, kuprum,manganes dan boron. Kandungan magnesium membantu sistem saraf dan memudahkan rembesan keluar sisa dari perut dan usus. Amalan sebelum tidur membuatkan anda kelegaan apabila bangun pagi esoknya.



2) Heblax

- Ramuan semulajadi dari herba terpilih. Ianya selamat dan tidak membahayakan bayi dalam kandungan ataupun bayi menyusu.
- Membersihkan najis yang tersekat dan merangsang usus untuk mengatasi masalah sembelit.
- Ia bukan saja membantu membersihkan usus saja malah mengembalikan proses semulajadi pergerakan usus.

Testimoni





Order /Pertanyaan



Nak dapatkan Vitamin untuk mengatasi masalah sembelit ni? boleh segera Wasap ke 0163524104 ataupun klik link Set Sembelit Shaklee

Comments

Popular posts from this blog

Krim Jeragat Paling Berkesan Di Farmasi Kegemaran Anda.

Masalah Kencing Kotor Di Dalam Pantang – Pengalaman Ngeri Ibu

Omega Guard Untuk Mereka Yang Nak Kulit Cantik Dan Pinkish