Keputihan Berbau Busuk Hilang, Suami Pun Semakin Sayang.

Ramai yang mencari cara hilangkan keputihan berbau kerana risau ianya mengganggu perhubungan mereka bersama kawan-kawan ataupun suami sendiri. Malu kan? Suami mungkin tak sampai hati nak tegur tapi faham-faham jela kan. Cari penyelesaian cepat!

Tapi sebelum tu jom lihat video ini.


Dah lihat? Taknak baca lagi? Cepat-cepat hubungi Azie di 0163524104 atau klik link Keputihan.

Kalau diikutkan, jarang suami nak menegur perkara yang sensitif seperti keputihan berbau ni. Sebab mesti diorang ni risau kalau isteri mereka terasa hati. Tapi dalam diam, mungkin pula suka melihat wanita lain di luar. Ops.. gurauan jer tau. Tapi keperluan batin suami harus dijaga rapi untuk kepentingan bersama.


Sebagai wanita, perlu jaga kecantikan luaran dan dalaman. Kalau kita boleh beli mekap mahal-mahal sebab nak hilangkan jeragat dan jerawat, macam tu jugak dalaman kita perlu cantik. Keputihan berbau menghasilkan satu pandangan serong dari pasangan yang ingat kita ni tak hiraukan kesihatan dalaman.

Nak tips mudah bantu masalah keputihan berbau ni?

1) Gunakan pakaian dalam dan seluar longgar supaya ia tidak menghimpit bahagian intim anda. Seeloknya gunakan material dari kain kapas supaya ada pengudaraan di bahagian tersebut.

2) Tidak gunakan pencuci bahagian tersebut yang mengandungi pewangi kerana ianya selalu mengandungi kimia tinggi. Boleh gunakan air rebusan sirih atau rebusan manjakani. Paling mudah, Basic H yang berasaskan jagung dan kelapa.

3) Mencuci bahagian tersebut dari depan ke belakang apabila membuang air kecil atau air besar. Ini mengelakkan dari kotoran masuk semula ke dalam vagina.

4) Gunakan pantyliner untuk mengelakkan kebasahan yang merimaskan.

5) Mengambil banyak sayuran hijau kerana ia merupakan makanan beralkali tinggi. Ia diperlukan untuk menutralkan asid dalam badan.

Pengambilan vitamin tertentu boleh membantu masalah keputihan berbau anda. Macam saya sendiri pernah mengalami masalah keputihan berbau. Ia menjadi semakin kronik apabila mengandung sehingga terpaksa merujuk kepada pakar. Klik Keputihan Ketika Hamil untuk anda hamil.

Vitamin Untuk Keputihan Berbau.


1) Alfalfa Complex

- Alfalfa merupakan herba alkali tinggi. Ia juga antikulat yang dapat mengurangkan masalah keputihan berbau.

- Paling istimewa pastinya Alfalfa ini mengetatkan rahim. Suami suka kan..

2) Garlic Complex 

- Garlic bertindak sebagai antibiotik yang berkesan melawan bakteria jahat. Ia juga menjadikan kulit bertambah cantik sekaligus.



3) Vitamin C Sustained

- Kandungan Vitamin C Sustained sangat tinggi anti oksidan. Ia boleh memberikan antibodi kuat kepada tubuh dari jangkitan kuman dan penyakit.

cara atasi keputihan
4) GLA Complex

- GLA dapat membantu menstabilkan hormon untuk mengawal pengaliran keputihan yang berlebihan.

Testimoni



set-keputihan-shaklee
Set keputihan Shaklee bukan saja merawat keputihan malah tidak mengganggu susu badan bagi ibu menyusu. Malah pengambilan Alfalfa Complex memang dikenali sebagai milkbooster ibu menyusu.

set-keputihan-shaklee
Setelah menggunakan Set Keputihan Shaklee, perubahan positif membuatkan pelanggan ini yakin nak teruskan. Kegatalan akibat keputihan turrut hilang. 



Kenapa Perlu Beli Dengan Azie ?

Banyak produk keputihan di pasaran, tapi tak tau keselamatan produk diorang kan. Lebih-lebih lagi ada yang jenis insert tu, lagi menakutkan. Kalau keputihan berbau teruk, anda perlu cepat2 merawatnya. Dengan Set Keputihan Shaklee ni memang saya sangat yakin keberkesanan 100%.

Jangan lupa pula hubungi Azie untuk dapatkan cara makan yang berkesan.

Order/ Pertanyaan

Jangan segan-segan hubungi Azie di 0163524104 atau klik Set Keputihan sekarang!

Atau,

Nak beli dengan pembelian kad kredit atau debit? Klik Link [ ESELL - Set Keputihan] sekarang!

p/s : Hubungi Azie selepas membuat pembelian online untuk cara makan yang berkesan.

SID : 1025553
COD : Damansara, Kuala Lumpur Sentral, Sri Damansara, Kota Damansara, Sungai Buloh dan kawasan sekitarnya. Pos ke seluruh Malaysia.

Comments

Popular posts from this blog

Krim Jeragat Paling Berkesan Di Farmasi Kegemaran Anda.

Masalah Kencing Kotor Di Dalam Pantang – Pengalaman Ngeri Ibu

Omega Guard Untuk Mereka Yang Nak Kulit Cantik Dan Pinkish