Hilangkan Jerawat Cepat – Set Jerawat Selamat Semula Jadi


Masalah remaja dan jerawat selalunya tidak dapat dipisahkan. Ramai yang mencari cara hilangkan jerawat cepat kan? Jerawat selalunya dikaitkan dengan remaja tetapi ramai juga di kalangan dewasa mengalami masalah jerawat dan mencari cara hilangkan jerawat cepat.

Punca Jerawat.

1) Perubahan Hormon – Perubahan hormon di awal alam remaja biasanya memberikan kesan kepada kulit wajah dan menjadi punca utama jerawat.

2) Pemakanan- Makanan berminyak mengaktifkan kilang minyak dan selalunya liang roma yang tersumbat membuatkan jerawat naik.

3) stress – stress teruk akan mengakibatkan radang pada jerawat. Apabila radang berlaku, pastinya bertambah teruk.

4) salah guna kosmetik – masalah yang sangat biasa saya jumpa. Penggunaan kosmetik yang berkimia tinggi akan menyebabkan kulit menipis dan menjadi tempat pembiakan jerawat.

5) pancaran matahari – cahaya matahari bukanla penyebab utama tetapi ia lebih memburukkan masalah jerawat kerana cahaya matahari meningkatkan keaktifan kilang minyak.

Produk Cadangan


1) Hydrating cleanser lotion

Membersihkan dengan lembut tanpa pengeringan

melarutkan kotoran, pembentukan bahan cemar , mengekalkan minyak semula jadi kulit, menjadikan kulit licin, seimbang dan bercahaya.
Melembutkan emolien serta tahap tambahan yang diperkaya oleh  vitamin E. formula berkrim ini mempunyai pH seimbang dan hypoallergenic.




2) Hydrating Toner

Menyegarkan dan hidrat

Melegakan dan menghaluskan kulit. Formula bebas alkohol, secara klinikal yang terbukti diserap dengan ekstrak chamomile dan witch hazel extracts. Toner yang seimbang  dan pH ini meneutralkan tindak balas yang merosakkan yang dicetuskan oleh besi atau iron.




3) Hydrating moisturizer

Intensif pelembab sehingga 24 jam.

Kelihatan licin dan menegangkan kulit, mengurangkan penampilan garis-garis halus dan kedutan, serta meningkatkan ketahanan kulit. Kaya dengan  krim hypoallergenic yang bebas minyak, memberikan manfaat pelembab mendalam yang bertahan sehingga 24 jam.

4) Krim Herbal Blend

Krim herbal serbaguna ini mengecutkan jerawat dengan cepat. Ia mengandungi 4 jenis herbal yang akan kecutkan jerawat dengan cepat dan membuatkan kulit terasa sejuk. Selain dari digunakan untuk kecutkan jerawat, krim ini juga merupakan krim serbaguna yang sangat selamat dan semula jadi.


Testimoni










Wajib Dapatkan Set Ini Segera!

Rawat jerawat sebelum parah. Hubungi Azie di 0163524104 atau klik Set Jerawat Enfuselle.


Comments

Popular posts from this blog

Krim Jeragat Paling Berkesan Di Farmasi Kegemaran Anda.

Masalah Kencing Kotor Di Dalam Pantang – Pengalaman Ngeri Ibu

Omega Guard Untuk Mereka Yang Nak Kulit Cantik Dan Pinkish