Keputihan Ketika Hamil - Merimaskan Ibu Mengandung Dan Bahaya Pada Bayi

Keputihan ketika hamil? Bagaimana rasanya? Rasa tak selesa kepada kebasahan yang melampau kan. Ada juga ibu hamil yang mengalami masalah berat badan meningkat ketika ini melecet di celah paha yang sudah mula bergesel.

Nak tau lebih lanjut? Jangan lupa klik link di bawah.



Sebenarnya apa yang nak buat yer? Adakah ini normal kepada semua ibu yang sedang hamil? Ya, keputihan ketika hamil merupakan perkara normal kerana ketika hamil ni hormon meningkat lebih banyak dari biasa. Tetapi bila keputihan itu berubah warna, berbau busuk dan gatal, ianya tidak normal.

Keputihan ketika hamil yang tak normal ni bukan saja buatkan ibu hamil rasa tak selesa malah membahaya kepada bayi dalam kandungan. Keputihan ketika hamil ni berpunca dari sel mati, cairan vagina dan kotoran di dalam rahim yang ditolak keluar secara semulajadi. Menjadi tak normal pula bila kebersihan tak dijaga dan membuatkan kuman mudah membiak di kawasan intim.

Nak tips untuk mengatasinya?


1) Jaga Kebersihan Ketika Buang Air

- Pastikan anda membersihkan vagina dari depan ke belakang untuk mengelakkan kotoran masuk semula ke dalamnya.

2) Memakai pakaian dalam yang menyerap udara dan tak ketat

- Elakkan memakai pakaian dalam yang ketat yang membuatkan kawasan tersebut lembap dan memudahkan kuman membiak dan keputihan bertambah banyak.

3) Gunakan pelindung ketika melakukan hubungan dengan suami.

- Paling mudah, minta suami menggunakan kondom ketika bersama untuk mengelakkan air mani memburukkan lagi bahagian intim anda.

4) Banyak minum air putih.

- Amalkan banyak minum air putih supaya toksin mudah keluar dari badan. Adakalanya kekurangan air dan masalah keputihan ketika hamil ni membuatkan terjadinya pula masalah kencing kotor.

5) Mengamalkan vitamin yang sesuai dan tidak jejaskan kandungan.

- Dapatkan vitamin yang sesuai untuk ibu mengandung seperti Garlic Complex Shaklee. Selain itu juga, amalkan Set Hamil Shaklee untuk kesan lebih baik.


Nak tau vitamin yang sesuai?



1) Garlic Complex Shaklee

- Garlic merupakan antibiotik semulajadi yang selamat untuk keputihan ketika hamil dan jangka masa panjang. Ia menghalang pembiakan kuman dan virus akibat dari keputihan yang tak normal.

- Garlic ini juga boleh stabilkan glukos di dalam darah kerana jika ibu hamil mengidap masalah kencing manis, keputihan keluar lebih banyak akibat kandungan glukos tinggi dalam darah.





2) Vitamin C Sustained Shaklee

- Vitamin C Sustained boleh menghalang menentang bakteria dan kuman serta merawat masalah keputihan ketika hamil. Selain itu dapat mempercepatkan pemulihan dalam masalah keputihan ini.

Testimoni


set-keputihan-shaklee


Kenapa Wajib Beli Dari Azie?


Bukan sekadar menjual sahaja, tetapi setelah mengalami sendiri masalah keputihan ketika hamil ni membuatkan saya nak bantu lebih ramai kawan-kawan yang mengalaminya. Jangan segan-segan hubungi saya yer.

Order/ Pertanyaan

Nak tau lebih lanjut atau buat order, boleh hubungi Azie di 0163524104 atau klik link Set Keputihan Shaklee.

Atau

Nak order online menggunakan kad debit atau kredit? klik link (Esell - Set Keputihan)


Salam Sayang Dari Azie.

SID : 1025553
COD : Sekitar Damansara, Kuala Lumpur Sentral, Kepong, Segambut Dan Pos ke seluruh Malaysia.


Comments

Popular posts from this blog

Krim Jeragat Paling Berkesan Di Farmasi Kegemaran Anda.

Masalah Kencing Kotor Di Dalam Pantang – Pengalaman Ngeri Ibu

Omega Guard Untuk Mereka Yang Nak Kulit Cantik Dan Pinkish