Ada pengalaman salah guna produk jagaan wajah?



Banyak jenis cleanser di pasaran kan? Tapi saya bukanla orang yang suka tukar-tukar  produk, lebih- lebih lagi produk sekarang ni bukan murah - murah. Teringat sebelum try Nutriwhite ni, ada guna satu produk online yang fames giler dulu.  Bila kawan rekemen, ambik set trial rm120 harga. Boleh tahan jugak mahalnya.



1st time pakai cleanser, memang pedih giler.. pakai toner pulak, pun sama. Bila tanya feedback orang lain, katanya tu sebab nak rawat wajah. Mula merah dan mengelupas kulit muka. Akhirnya berhenti guna selepas seminggu. Tak sanggup jadi ujikaji suda.

Sejak hari tu , takde nak bazir duit pegi beli produk bukan- bukan.. sesungguhnya sangat bertaubat. Fakta yang perlu diketahui dengan jelas oleh peniaga set jagaan muka. Sebarang bahan kimia yang ada pada cleanser, toner, serum dan krim anda akan terus masuk ke salur darah. Salur darah akan terus ke jantung. Menakutkan!

Berapa lama kesan salah guna produk pada wajah akan dikenalpasti? Kebiasaannya produk tersebut mengambil masa 2 tahun hingga 10 tahun untuk memberikan akibat dari racun kosmetik tersebut. Ada tak syarikat yang buat kosmetik dan test keselamatan kosmetik tu bertahun- tahun sebelum dijual kepada pengguna?

Shaklee memberikan masa lebih dari 3 tahun untuk memastikan keselamatan Nutriwhite kepada pengguna. Sebab itu juga Nuttiwhite sangat selamat sekalipun kepada ibu hamil. Yang penting juga kenalpasti segala jenis bahan kimia dalam pembuatan produk tersebut. Bukan hanya status halal yang diketahui tetapi setiap inci isi kandungannya.

1.Nutriwhite Deep Foaming Cleanser

Pencuci muka yang lembut dan segar yang difomulasi khas untuk membersihkan kulit anda. Pencuci muka ini berfungsi membersihkan dan menyegarkan kulit. Mengandungi rumpai laut yang menghilangkan kekotoran, membuang sel mati dan menegangkan kulit. Kandungan Alga hijau menyahtoksin dan melembapkan kulit. Selain itu pencuci muka ini mengandungi strawberi Begonia berfungsi mencerah dan mengimbangi pigment gelap.

2. Nutriwhite Acton Make Up Remover

Make up remover ini berfungsi menjadikan kulit anda, licin lembut dan berseri. Mengandungi Pokok Bic yang berfungsi menghilangkan sel mati dengan lembut tanpa meninggalkan kesan kasar. Aloe Vera menegangkan dan menyegarkan kulit. Make up remover ini juga menjadikan kulit anda lembut , tidak berminyak dan kelihatan lebih berseri.


set jagaan muka semula jadi

Nutriwhite Bekerja Dengan Lima Cara

1. Menghalang dan melindungi kulit dari rosak akibat sinar cahaya matahari dan UV yang boleh menggelapkan kulit.

2. Mengurangkan pigmen gelap dalam kulit untuk mencegah kulit kusam juga. Anda pasti menyukai kulit yang lebih cerah, bercahaya dan bebas cela dengan penggunaan jangka masa panjang.

3. Menyekat kemunculan tompok hitam pada warna kulit.

4. Naungan dari melamin yang sedia ada mencerah dengan lebih sekata.

5. Memperbaharui dengan cepat dengan mengeluarkan sel-sel kulit mati yang membawa kepada blotchiness, mewujudkan kulit yang lebih cerah dan bercahaya.  

Make Up Remover ni diibaratkan scrub muka. Selepas membuat daki-daki yang melekat di muka tu, baru gunakan Cleanser Nutriwhite. Ini kerana vitamin dari cleanser lebih mudah menyerap ke dalam kulit wajah setelah scrub membersihkan halangan daki pada kulit. Baru kita guna toner. Selain itu juga, terdapat krim siang, serum , spot whitening dan krim malam di dalam set ini. Mari kita lihat.

1. Nutriwhite Soothing Radiance Whitening Softener (Toner)

Toner ini meresap dengan lembut dan mengembalikan kulit kepada PH yang seimbang. Selain itu, kulit menjadi lebih segar dan tegang dengan kandungan rosemary. Kandungan Kudzu pula mencerahkan selain dari melembapkan kulit secara semula jadi tanpa minyak yang berlebihan.

2. Daily Defense Whitening Essense (Serum)

Serum untuk melembab dan melembutkan kulit. Pigment kulit menjadi lebih seimbang selain melembutkan dan mengurangkan tompok -tompok hitam. Mengandungi Mulberi untuk mencegah kerosakan kulit.

3. Spot Whitening Treatment (krim bintik hitam dan jerawat)

Menghilangkan kesan sunburn, jeragat dan bintik penuaan. Membaiki kesan matahari dengan cepat. Kuasa pencerahan dari bahan Likuoris dan Peony mencerahkan, melindungi dan menghilangkan radang kulit.

4. Ultimate Protection Whitening Lotion (krim siang)

Melindungi kulit kita dari pancaran matahari dan membantu membina ketahanan kulit terhadap kerosakan persekitaran.



5. Overnight Renewal Whitening Cream (krim malam)

Membekalkan nutrien kepada kulit semasa kita tidur. Hasilnya kulit makin licin dan cerah. Mengandungi Vitamin C yang aktif mengurangkan tompok hitam dan mengembalikan keserian wajah. Apabila bangun pagi, kulit terasa gebu, halus dan cerah berseri.

Testimoni


set jagaan wajah semulajadi.



Pertanyaan / Order

Saya adalah pakar dalam rangkaian produk NutriWhite. Saya arif dalam pemilihan produk NutriWhite terbaik untuk mengatasi masalah wajah anda.
Untuk pertanyaan atau tempahan, sila whatsapp ke 0163524104.

SID : 1025553
COD : Pengedar Shaklee Sri Damansara, Pengedar Shaklee Kepong, Pengedar Shaklee Kuala Lumpur Sentral dan Sekitar. Pos ke seluruh Malaysia.




Comments

Popular posts from this blog

Krim Jeragat Paling Berkesan Di Farmasi Kegemaran Anda.

Masalah Kencing Kotor Di Dalam Pantang – Pengalaman Ngeri Ibu

Omega Guard Untuk Mereka Yang Nak Kulit Cantik Dan Pinkish