Produk Hilangkan Jeragat Yang Kronik Dalam Masa 3 Bulan

Nak dapatkan produk hilangkan jeragat yang kronik dalam masa 3 bulan? Anda yakin dengan produk semulajadi?

WA 0163524104

ubat jeragat kronik


Sis cuba tengok jeragat saya. Boleh sembuh tak? Ni dah pakai bedak dan foundation ( betul ke eja benda alah ni). Kalau tak lagi teruk. 1st time tengok memang tak nampak jeragat tetapi masalah kulit yang agak serius walaupun ditutupi bedak. Hati saya berdebar. Apa suggestion saya?
Hati- hati saya mencadangkan produk. Saya bagi produk basic dahulu. Poskan set jeragat basic. 2 hari kemudian katanya nak tambah ESP sebab google dan jumpa ESP bagus untuk kulit. Ok, pos ESP pula. Saya berikan cara makan yang terbaik dan biasanya kesan lebih cepat.
Masuk minggu ke 2 kalau tak silap, puan ni cakap ada perubahan positif. Tunjukkan gambar terkini. See? Baru sy nampak jeragat dan beliau hantar gambar tanpa sebarang mekap atau bedak. Mintak tambah produk. Hampir semua produk kulit Shaklee dipesan dengan belian harga ahli. Katanya dah penat dengan segala produk hatta produk klinik sekalipun.

Puan Nor, Pelanggan jeragat dari Ipoh.

Kebiasaannya pada saya sendiri, semestinya saya akan bertanya lebih lanjut untuk mencadangkan produk yang sesuai bagi wajah pelanggan. Ini untuk memastikan kita memberikan produk yang betul dan cara makan yang betul. Kebiasaannya juga, saya akan sentiasa follow up pelanggan melalui whatsapp untuk memberikan panduan dan cara makan yang eksklusif. Hanya kepada pelanggan saya yang setia.

Apakah yang perlu anda lakukan apabila ingin mencari produk untuk jeragat ?

1) Kenali punca jeragat anda. Beberapa punca jeragat yang kronik dikenalpasti seperti masalah keturunan yang berjeragat, masalah hormon, pendedahan kepada cahaya matahari secara berlebihan dan juga jenis kulit muka. Ada jenis kulit muka yang akan menjebakkan sel mati menjadi banyak dan lama kelamaan akan membiakkan jeragat.

2) Pastikan kandungan produk yang tidak menambahkan kritikal kepada kulit anda seperti produk yang tinggi bahan kimia dan juga produk yang tidak diketahui isi kandungannya. Ada 3 jenis produk di pasaran iaitu, sintetik, organik dan semulajadi. 

3) Kenali jenis kulit muka anda. Ada 4 jenis kulit yang kebiasaannya ada pada wanita Asia seperti kulit muka normal, kulit muka berminyak, kulit muka kering dan kulit muka kombinasi. Jika produk yang tidak sesuai akan membuatkan masalah kulit menjadi semakin kronik dan sukar dipulihkan.

Apakah produk yang sesuai untuk masalah jeragat kronik untuk pulih dengan cepat?

Jeragat kronik agak susah untuk dirawat dengan cepat kerana sel-sel kulit mati di bawah kulit. Penggunaan produk dalaman diperlukan untuk merawat dari dalam. kebiasaan untuk produk semulajadi mengambil masa 3 hingga 6 bulan untuk pulih sepenuhnya. Oleh itu, ia memerlukan kesabaran tinggi. Kebanyakan pelanggan yang datang sudah guna pelbagai cara dan akhirnya mengalah untuk menggunakan produk semulajadi sahaja.

Produk semulajadi Shaklee merupakan produk yang sangat selamat untuk kegunaan jangka panjang. Keberkesanan produk telah diuji dengan Landmark Study yang merupakan satu-satunya ujian dalam dunia yang dibuat untuk memastikan produk ini selamat dalam jangka masa yang panjang melebihi 20 tahun.

Nak tau lebih lanjut mengenai produk jeragat Shaklee ? klik link ini Produk jeragat premium Shaklee .

Testimoni

ubat jeragat kronik

Hasil konsisten 3 bulan dengan hanya menggunakan produk semulajadi sahaja membuatkan kulit wajah puan Nor semakin berseri. Dalam masa 6 bulan, jeragat puan Nor dapat pulih dengan sepenuhnya.


Pertanyaan / Order

Konsultansi yang betul sangat perlu untuk memastikan kejayaan sesuatu produk. Ia juga membuatkan pelanggan terus setia. In the end, ada win win situation. Pelanggan puas hati, kitapun puas dapat bantu orang lain. Pelanggan yang datang kepada saya sememangnya puas hati dengan hasil produk dan konsultansi.

Nak dapatkan konsultansi produk berkesan?


Boleh WA sahaja ke 0163524104
Jangan lupa follow di fb Aziah Abd Ghani
dan juga IG Haziea83
COD Khas di sekitar Kuala Lumpur Sentral, Bandar Sri Damansara, Kepong dan Sungai Buloh. Pos seluruh Malaysia.


Comments

Popular posts from this blog

Krim Jeragat Paling Berkesan Di Farmasi Kegemaran Anda.

Masalah Kencing Kotor Di Dalam Pantang – Pengalaman Ngeri Ibu

Omega Guard Untuk Mereka Yang Nak Kulit Cantik Dan Pinkish