Set Berpantang Shaklee Yang Sesuai Untuk Semua Dan Tidak Panas



Salah satu persediaan untuk bersalin pastinya Set Berpantang. Set Berpantang Shaklee sangat sesuai untuk ibu-ibu kerana selain ia mengandungi vitamin lengkap untuk pulihkan kesihatan wanita, ia tetap memberikan penjagaan dalaman tak terbaik dan memberikan nutrisi awal kepada anak.


set pantang

Luka jahitan normal mahupun pembedahan cepat pulih, ibu kembali rapat seperti anak dara dan anak juga mendapat manfaat dari susu ibu yang penuh nutrisi. selain nak pastikan kita cukup , baby pun cukup nutrisi , sebab pantang banyak makanan kena elakkan.

Pengalaman Azie berpantang anak sulung, memang ada sediakan set berpantang yang mengandungi jamu. Walau bagaimanapun bayi mungkin tidak begitu sesuai dan panas, jamu tersebut akhirnya tak makan sebab dah habis tempoh berpantang. Nak teruskan makan jamupun rasa macam tak begitu rajin kerana menyusukan anak.

Sewaktu kelahiran anak ke3, Azie memang tak sediakan apa-apa jamu kecuali set berpantang Shaklee ni. Ini kerana ia tidak panas, susu badan lebih banyak dan rasa sihat sepanjang tempoh berpantang.

Bagaimana supplement Shaklee ini membantu? Ia mengandungi :



set pantang
1) B-complex: membekalkan asid folik yang sangat di perlukan oleh bayi dari seawal kandungan dan tempoh menyusu badan . Disamping itu dapat mengelakkan ibu dari mengalami stress dan penat, anti meroyan orang kata. Dan b complex juga untuk tenaga , bina sel yang baik , dan hilangkan sakit badan. Tulang bayi juga dipengaruhi oleh pengambilan asid folik.

set pantang
2) Omega guard: membantu perkembangan otak & penglihatan bayi yang menyusu . Bonus kita tak sembelit , sakit badan , sakit urat , bengkak kaki , tak gemuk . Omega guard ini membentu ibu-ibu kurus dengan cepat. Kenaikan badan ketika mengandung juga tidak mendadak.
set pantang

3) ESP: membekalkan tenaga berpanjangan kepada ibu agar kekal cergas sepanjang hari malah mampu mencantikkan kulit ibu & bayi. Bonus kulit ibu dan anak lebih cantik , slim  , susu banyak dan tenaga segera setelah ibu penat seharian. ESP juga menganjalkan badan yang kendur dan geleber selepas melahirkan anak.

set pantang shaklee
4) Vitalea: mengandungi zat besi yang di perlukan oleh ibu pantang agar tidak lesu & bantu atasi masalah anemia ketika hamil , dan tambah darah , sebab kita kehilangan banyak darah semasa bersalin. Bonus kulit cantik Hb cun , flawless tak pucat nanti. Biarpun baru lepas bersalin, ibu-ibu tetap bertenaga.

5) Sustain Release Vitamin C: membantu penyerapan vitamin ke tahap optimum di samping dapat meningkatkan sistem imun badan ibu pantang dan mencantikkan kulit. Bonus kulit putih , tidak ada keputihan , baby & mak sihat dengan bekalan vitamin C berpanjangan.

set pantang shaklee
6) Ostematrix: membekalkan kalsium secukupnya mengikut keperluan ibu berpantang bagi mengelakkan masalah kejang kaki, sembelit & sukar tidur. Bonus gigi tak sakit ,tak kejang, sakit badan cepat pulih. Penyerapan kalsium yang banyak oleh bayi tidak akan mengganggu kalsium dari badan ibu dengan pengambilan kalsium yang cukup.

7) Alfalfa : untuk melancarkan darah nifas , darah kotor akan keluar betul-betul , kesan nya badan bersih , kulit cantik , rahim cepat kecut , perapat semulajadi , milk booster , anjalkan payudara . Ia juga boleh mengelakkan masalah darah beku dalam badan yang biasanya dialami oleh ibu-ibu selepas bersalin.


set pantang shaklee

8) Vivix : vivix melancarkan perjalanan darah keseluruh badan, memanaskan badan seperti jamu. selain dari itu, vivix mampu memulihkan sel rosak dengan cepat. sewaktu bersalin juga urat banyak putus. Ia akan diperbaiki dengan vivix. 

Set Berpantang Shaklee ini bukan sahaja untuk waktu berpantang malah boleh diteruskan untuk penyusuan anak pula. Jadi anda tidak perlu rasa membazir jika tidak habis malah boleh makan supplement seperti biasa.


Testimoni

set berpantang terlaris


Pertanyaan/ Order

Mungkin ada ibu-ibu yang masih keliru untuk memilih set berpantang yang sesuai. Jangan segan-segan hubungi Azie di 0163524104 untuk keterangan lanjut.

Boleh juga dapatkan set berpantang melalui pembelian debit kad/ kredit kad dengan klik ESELL .

Keterangan lanjut ? WA Azie di 0163524104
Follow fb Azie : Aziah Abd Ghani
IG : Haziea83
COD : Sekitar Kuala Lumpur Sentral, Bandar Sri Damansara, Kepong dan Sungai Buloh.
Pos ke Seluruh Malaysia.


Comments

Popular posts from this blog

Krim Jeragat Paling Berkesan Di Farmasi Kegemaran Anda.

Masalah Kencing Kotor Di Dalam Pantang – Pengalaman Ngeri Ibu

Omega Guard Untuk Mereka Yang Nak Kulit Cantik Dan Pinkish