Cara Atasi Kaki Terseliuh Atau Patah Dengan Vivix

 MIRACLE VIVIX

Nak kongsi miracle vivix ni sket. Saya , awal februari bulan lepas. Sibuk nak kemas nak pindah. So, masa tengah punggah kotak dalam almari. Tiba2 bola bowling jatuh atas kaki kiri. Masa tu tiba2 kaki rasa kebas. Berdenyut. Tengok kaki naik bengkak life depan mata 3 kali ganda saiz asal. Keluar bilik nak bgtau suami. Sambil heret kaki. Sebab takleh nak pijak lantai dah. Ambik herbal blend. Picit tak tau banyak mana. Sapu kat kaki. Kebetulan masa tu ada vivix nak pos kastemer. Terus bukak , togok tak pakai sudu dah. Malam tu takleh tido , sebab kaki berdenyut sangat sakit. Tak berani nak gi spital takut masuk besi ke apa. Huhu. Esok, bangun biru kaki. Solat pun tak boleh berdiri. Sebab takleh bangun bila duduk. Kecuali berpaut. Hari ke empat surut bengkak. Pegang2. Rasa tulang tak macam tulang. Dah tau retak. Tapi Alhamdulillah. Tak cacat. Sekarang kalau tekan , masih ada lagi tulang bonjol sikit. Alhamdulillah sangat2. Tak tempang. Cakap kat suami. Abisla bini abang cacat.
Vivix kalau sape excident atau patah. Memang rekemen 200%.

(kredit Norfaziela.com)

BAGAIMANAKAH VIVIX MEMBANTU MASALAH KAKI PATAH @ TERSELIUH INI?

Pengguna ini cuma menggunakan Vivix semata-mata. vivix merupakan produk yang berupaya mengaktifkan pengawalan utama genetik yang menolong meningkatkan tenaga dalam sel. Sel-sel Vivix yang halus menembusi seluruh pelusuk tubuh.

Vivix mengandungi anggur Muscadine iaitu anggur liar yang mempunyai 20 kromosom dan kerana pasangan tambahan ini, ia mempunyai lebih banyak faedah kesihatan. Fungsi imun yang lebih tinggi dan sifat anti oksidan yang lebih kukuh. Saiz daripada anggur Muscadine adalah sebesar bola golf. Kerana pertumbuhan alam sekitarnya yang unik dan cahaya matahari yang kuat. Ia mengandungi lebih banyak ppifenol dan resvetrol. Ini membuatkan ia mempunyai lebih banyak faedah kesihatan.

Ramuan Vivix membaiki kerosakan DNA pada badan secara aktif. Selain dari mengelakkan serangan yang merosakkan DNA juga. Oleh itu vivix bertindak dengan 2 cara. Membaiki DNA rosak dan juga menahan serangan dari kerosakan sel.

Nak tau lebih lanjut mengenai Vivix? klik sini.

Oleh itu, masalah penyakit kronik biasanya masih boleh disembuhkan oleh vivix. 


Testimonial









INGIN DAPATKAN VIVIX SEGERA?

Whatsapp Azie di 016-3524104. Jika ingin membuat belian menggunakan Kad Kredit atau Kad Debit boleh klik di Sini

COD SEKITAR KUALA LUMPUR DAN POS PERCUMA KE SELURUH MALAYSIA.

Comments

Popular posts from this blog

Krim Jeragat Paling Berkesan Di Farmasi Kegemaran Anda.

Masalah Kencing Kotor Di Dalam Pantang – Pengalaman Ngeri Ibu

Omega Guard Untuk Mereka Yang Nak Kulit Cantik Dan Pinkish