Cara Atasi Jeragat, Jangan Guna Vitamin C Ini


Jangan makan vitamin C Shaklee kalau anda tidak mahu dapat jeragat hilang. Vitamin C Shaklee memberikan kadar serapan Vitamin C terbaik berbanding jenama lain kerana mengandungi sains pembebasan sustained release.


Apabila umur melepasi 30 tahun, kolagen kulit semakin menurun dan perlukan lebih sokongan dari kolagen luar. Vitamin C Shaklee merupakan vitamin C yang mempunyai kolagen yang tinggi untuk membantu kecantikan kulit dan mencerahkan kembali tompok hitam.

Setiap tablet Vitamin C mengandungi 7.5 hidangan sebiji buah termasuk kulitnya dan pembebasan 1.5 vitamin C ke dalam tubuh kita setiap jam. Ujian klinikal menunjukkan 2 biji vitamin C mampu kekal dalam darah selama 24 jam dengan pengambilan selang 5 jam.

Punca kehilangan vitamin C dari badan.

1. Sebatang rokok boleh melupuskan 50-100mg vitamin C. Berada berdekatan dengan perokok ataupun anda sendiri merokok akan menyumbang kepada masalah ini.

2. Terdedah dengan persekitaran yang tidak mempunyai banyak oksigen seperti di bandar yang sesak akan mengakibatkan kehilangan banyak vitamin C juga.

3. Aktiviti yang berada di bawah terik matahari akan mengecutkan kulit dan memburukkan masalah jeragat.

4. Kekurangan vitamin C akan membuatkan jeragat cepat merebak.

Apakah fungsi penting vitamin C kami? Antara fungsi penting ialah :

1. Merangsang penghasilan kolagen. Kolagen adalah sebatian asas otot, tisu, gusi, rangka dan tulang rawan. Oleh itu, ia mampu mempertingkatkan kedut dan menghalang otot menjadi lembik.

2. Meningkatkan kadar pemulihan untuk kulit dari sel kulit mati yang telah membentuk jeragat itu. Kekurangan vitamin C akan menyebabkan kulit kering , ruam dan kulit kasar.

3. Mencerahkan kawasan jeragat. Vitamin C memperbaiki kawasan gelap secara semula jadi jika diamalkan setiap hari.

4. Menyekat pigmen hitam yang akan membentuk jeragat.

5. Memudarkan pigmen jeragat. Penghasilan kolagen untuk sel kulit baru dengan cepat memudarkan jeragat.

6. Kesan bekas parut jerawat yang membentuk jeragat juga akan pudar.

Apakah kesan vitamin C selain daripada untuk kulit ?

1. Memperbaiki symptom pendarahan kerana kekurangan vitamin C adalah penyebab gusi berdarah , masalah lebam di kulit dan pemulihan kecederaan yang lambat. Jika terdapat kecederaan, pengambilan vitamin C Shaklee boleh diambil dengan dos yang lebih untuk mempercepatkan penyembuhan.

2. Membina sel darah merah yang sihat untuk penyerapan zat besi yang lebih baik. Selain itu ia membantu sel darah putih menentang bakteria dan kuman dan mengukuhkan sistem imun.
3. Mengurangkan symptom flu dan selsema dan meningkatkan alergi hidung dan kulit.

4. Vitamin C Shaklee ini mempunyai anti oksidan yang mampu meningkatkan interferon semula jadi tubuh dan merangsang pengeluaran T-cells  untuk melawan sel kanser dan membuang kimia merbahaya dari tubuh dengan berkesan.

5. Ia membantu menghapuskan radikal bebas sebelum ia menyerang sel-sel kita.

6. ia membaiki insomnia iaitu stress berkaitan mental seperti keresahan.

7. Vitamin C Shaklee mampu mengurangkan kelesterol dan tekanan darah, mengekalkan kapilari darah yang sihat, menghindarkan arteriosclerosisi, thrombus, menghalang pendarahan dalaman, hidung berdarah, pendarahan serebral dan skurvi.

Testimoni

cara atasi jeragat.


Kenapa wajib dapatkan Vitamin C Shaklee hari ini?

Vitamin C Shaklee bukan sahaja terbaik untuk masalah kulit tetapi juga untuk masalah kesihatan lain. Rugi lepaskan Vitamin C terbaik di pasaran ni kan. Cuma dengan 60 sen sehari, anda mampu mendapatkan kesihatan yang lebih baik dan kulit yang lebih cantik.

Nak dapatkan dengan pembelian kredit kad/ debit kad? Klik sini.

Nak Tanya lebih lanjut? Boleh WA Azie di talian 016-3524104.

Salam sayang.
Sid : 1025553
Cod : Bandar Sri Damansara, Kuala Lumpur Sentral, Kepong, Sungai Buloh dan kawasan sekitarnya.


Comments

Popular posts from this blog

Krim Jeragat Paling Berkesan Di Farmasi Kegemaran Anda.

Masalah Kencing Kotor Di Dalam Pantang – Pengalaman Ngeri Ibu

Omega Guard Untuk Mereka Yang Nak Kulit Cantik Dan Pinkish