Cara Dapatkan Kulit Cerah Gebu dan Sekata Secara Semula Jadi.


Ada ke cara nak dapatkan kulit cerah gebu dan sekata dengan selamat? Macam tak percaya. Biasanya produk sekarang ni banyak menggunakan bahan terlarang untuk memberikan hasil yang cepat dan akan menggembirakan pelanggan.


Setiap wanita mahupun lelaki  inginkan kulit cerah , bersih dan gebu. Ramai yang obses memiliki kulit putih dan mudah terpedaya dengan produk yang memberi kesan cepat. Namun, jangan salahkan produk jika kulit berhadapan dengan masalah pengelupasan yang memedihkan dan kulit semakin nipis tanpa disedari untuk jangka masa yang panjang.



Sekarang ni pelbagai lambakan produk campuran yang berleluasa dan mengelirukan. Produk set cucian wajah Nutriwhite tidak menggunakan bahan berbahaya seperti hidrokinon, merkuri dan tretinoin.

Selain itu, kajian mendapati penggunaan secara teratur ke atas penemuan ini membantu mengatasi masalah kulit muka seperti jeragat, jerawat, pigmentasi tak sekata, kulit berminyak, kusam, garis halus, pori terbuka dan parut nipis. Tiada pengelupasan atau kesan sampingan pada kulit wajah.

Set penjagaan wajah Nutriwhite

Set penjagaan wajah Nutriwhite dibangunkan oleh saintis dan pakar penjagaan kulit di Jepun dan Amerika Syarikat. Untuk pembangunan produk sahaja mreka mengambil masa lebih kurang 3 tahun. Pencarian dan pemilihan 16 bahan mentah dari 16 buah negara bukan satu tugas yang mudahkan? Tetapi pihak Shaklee telah melakukannya untuk memasarkan Set Penjagaan Muka paling selamat di dunia.

Produk ini juga telah dipatenkan bagi mengelakkan dari ditiru atau diklon.

1. Nutriwhite Gentle Deep Foaming Cleanser

- Berfungsi untuk membersihkan dan menyegarkan kulit. Rumpai laut menghilangkan kekotoran, membuang sel-sel mati dan menegangkan kulit. Alga hijau menyahtoksin dan melembapkan kulit. Mengandungi Strawberi Begonia yang berfungsi mencerahkan dan mengimbangi pigment kulit.

Ia dapat menyingkirkan kulit mati sambil mengekalkan keremajaan kulit. Cleanser ini juga melicinkan wajah sambil mengecutkan jerawat dan mengatasi masalah minyak berlebihan pada wajah. Selain itu, cleanser ini mengecilkan pori dan menegangkan kulit wajah.

2. Nutriwhite Daily Defence Whitening Essence (serum)

- Ia mengandungi Bearberry untuk mencerahkan dan menegangkan kulit. Strawberi Begonia pula berfungsi mengimbangi pigment gelap. Selain itu juga terdapat kandungan kacang soya untuk melembutkan dan mengurangkan tompok-tompok hitam.

 Mulberi pula berfungsi mencegah kerosakan daripada cahaya matahari. Vitamin C aktif ditambah untuk memperbaiki kulit dan mengembalikan seri wajah. Essence yang lembut, tidak berminyak dan natural supaya tidak menyumbat pori yang merupakan punca utama jerawat.

3. Nutriwhite Overnight Renewal Whitening Cream

- berfungsi memperbaharui dan mengembalikan keremajaan kulit sewaktu tidur. Bahan Linden menyihat dan melembapkan kulit secara mendalam. Mengandungi Scullcap aktif yang mengurangkan tompok hitam, mengembalikan keserian wajah pada keesokan harinya.

Krim malam ini bertindak sempurna waktu tidur, mencantik dan merawat permasalahan kulit secara serentak. Ia memudarkan parut dan memperbaharui sel kulit secara lembut.







Testimoni






Bagaimana nak dapatkan set ini dengan cepat?

Untuk pembelian online menggunakan kad debit/kredit kad boleh klik di sini. 

dan khidmat nasihat boleh segera hubungi Azie di talian 016-3524104.
Fb: Aziah Abd Ghani
Sid no : 1025553
Cod : Kuala Lumpur Sentral , Sri Damansara, Kepong, Sungai Buloh dan kawasan sekitarnya.



Comments

Popular posts from this blog

Krim Jeragat Paling Berkesan Di Farmasi Kegemaran Anda.

Masalah Kencing Kotor Di Dalam Pantang – Pengalaman Ngeri Ibu

Omega Guard Untuk Mereka Yang Nak Kulit Cantik Dan Pinkish