Guna Botox Untuk Tegangkan Kulit - Anda Ada Pilihan Selamat


Sana sini mengenai botox dapat menghaluskan kedutan sememangnya menarik perhatian wanita-wanita yang bimbang dengan kehadiran garis halus pada wajah. Malangnya kesan baik botoks tidakla sebanyak kesan buruk akibat pemakaiannya.




Suntikan popular ini sebenarnya membataskan ekspresi wajah dan mengurangi kemampuan anda merasakan emosi. Suntikan botoks ddakwa menghilangkan beberapa bahagian ekspresi wajah dan dalam masa sama beberapa pengalaman emosional jugak hilang. Suntikan botoks menghaluskan kedutan dengan melumpuhkan otot- otot penyebab kedutan.


Dalam kajian baru-baru ini, responden yang telah menerima suntikan botoks melaporkan bahawa mereka mengalami sedikit respon emosi berbanding rakan mereka yang menggunakan rawatan alternatif lain selain botoks. Reaksi emosi yang semakin berkurangan ini memberikan impak yang besar dalam emosi kita sendiri. Mereka rasa tertekan kerana tidak mampu tersenyum dan melahirkan emosi dalaman mereka.

Shaklee Collagen Powder

Shaklee Collagen Powder adalah supplement kolagen yang unggul mengandungi 4,000 mg kolagen RSS (sisik ikan merah) proprietary, sejenis kolagen tulen dan bermutu tinggi yang diekstrak dari sisik ikan merah. Selain itu, ramuan utama ekstrak biji Camelia japonica, kolagen ikan, ekstrak kekerang, Lactobacilllus acidophilus, Vitamin C dan Vitamin B, digabungkan untuk meningkatkan keberkesanan kolagen Rss dan menyokong kecantikan anda dari dalam ke luar.

Manfaat Collagen (tampak lebih muda)

1)Kolagen juga bermanfaat dalam membantu menguatkan rambut dan meransang pertumbuhan semula.

2) kuku akan jadi lebih kuat, bintik putih akan hilang dan pangkal kuku akan mengekalkan warna yang sihat.

3) kulit kurang kering dan elestisiti akan bertambah baik. Kulit juga cepat sembuh dengan cepat dan ini akan membantu mengurangkan parut.

4) membantu menghilangkan tanda penuaan.

Rasa Lebih Muda

1) kolagen adalah sama penting untuk tulang seperti jugak tulang perlukan kalsium. Kolagen membantu menguatkan tulang dan mengurangkan kemungkinannya menjadi rapuh.

2) kolagen juga membantu mengurangkan kesakitan dan geseran di sendi-sendi.

3) Baik untuk mata. Kornea memerlukan kolagen dan ianya membantu mengekalkan otot mata supaya tetap anjal.

4) sel glya membekalkan nutrisi kepada otak dan ini disokong oleh kolagen. Adalah penting untuk menentukan agar otak mendapat manfaat kolagen agar minda tetap dalam keadaan baik.



Vitamin C Sustained

Vitamin C Sustained mampu berada di dalam darah selama 24 jam mengikut panduan pemakanan yang betul. Setiap tablet mempunyai 120mg bioflavonoid ( 25 % dari bioflavonoid, diekstrak dari kulit buah) yang juga dikenali sebagai Vitamin C Complex. Ia mempunyai kemampuan meningkatkan keberkesanan Vitamin C di dalam tubuh kita, melegakan inflamasi, menentang infeksi bakteria dan radikal bebas.

Manfaat Utama

1.Menbentuk kolagen dengan merangsang pembentukkannya, kolagen adalah sebatian asas otot, tisu, gusi, rangka dan tulang rawan. Oleh itu, ianya mampu mengurangkan kedut dan neghalang otot menjadi lembik.

2. kekurangan Vitamin C menyebabakn gusi berdarah, lebam di kulit, pemulihan kecederaan yang lambat , kulit kering, ruam dan kulit kasar.

3. Ambil Vitamin C setiap hari untuk kulit yang lebih cerah, melambatkan proses penuaan dan menyekat pembentukan pigmen. Pigmen adalah penyebab utama punca jeragat.

4. Membina sel darah merah yang sihat untuk penyerapan zat besi yang lebih baik selain membantu sel darah putih menentang bakteria dan kuman. Ia juga mengukuhkan sistem imun, meningkatkan alergi hidung dan kulit.

Dengan kombinasi kedua kolagen ini, anda tidak perlukan suntikan botox untuk kekal cantik dan ceria. Jangan korbankan perasaan anda semata-mata ingin cantik dan akhirnya anda tidak dapat meluahkan kegembiraan sendiri. Perasaan yang tidak kesampaian.

Nak dapatkan Collagen Powder dan Vitamin C Sustained? boleh hubungi Azie di talian 016-3524104 untuk lebih promosi.

Salam sayang.

Aziah Abdul Ghani
Sid 1025553

Pengedar Shaklee Kawasan Kuala Lumpur Sentral, Kepong, Sungai buloh, Sri Damansara dan Sekitar Kawasan Berdekatan.

Comments

Popular posts from this blog

Krim Jeragat Paling Berkesan Di Farmasi Kegemaran Anda.

Masalah Kencing Kotor Di Dalam Pantang – Pengalaman Ngeri Ibu

Omega Guard Untuk Mereka Yang Nak Kulit Cantik Dan Pinkish