Cara Atasi Kulit Berminyak Dengan Pencuci Muka Bertaraf Antarabangsa


‘Kulit berminyak sampai boleh buat goreng ikan?’

“Rimasla dengan kulit berminyak ni, lagi teruk jika berpeluh. Mekap pun comot’.


Guna pelbagai jenis pencuci muka tapi kesannya biasa-biasa je? Pencuci muka tak semestinya mahal tapi kesannya perlu menyeluruh. Yang paling terbaik apabila pencuci muka itu boleh beri perlindungan dalam masa yang sama. Apa kesan pencuci muka yang anda idamkan?

1.Pencuci muka yang mampu mencerahkan kulit.

2. Pencuci muka yang boleh hilangkan minyak di muka tanpa mengeringkan kulit.

3. Pencuci muka yang mampu memberikan Vitamin tambahan pada kulit.

4. pencuci muka yang tidak menghakiskan kulit.

Pengalaman Azie sendiri jugak suka bertukar tukar pencuci muka sejak remaja lagi. Dulu waktu sekolah,ada kakak belikan pencuci muka brand x. Biasala sewaktu remaja memang alami sunburn teruk waktu sekolah. Muka jadi berminyak dan jerawat pasir yang banyak. Akibatnya tangan lebih cerah dari muka. Tapi sebab waktu tu masih bersekolah, Azie guna jela.

Bila menyambung pelajaran ke IPT, Azie guna produk lain bila dapat pinjaman. Wah, nampak penyalahgunaan wang pinjaman kat situ. Tapi bukan produk mahalpun, produk biasa jugak. Berlarutan sehingga Azie mula bekerja. Bila dah ada duit sendiri, mula mencari penyelesaian masalah kulit Azie ni.

Seorang kawan kenalkan produk dari seberang. Katanya mula-mula pakai akan rasa pedih sedikit. Katanya untuk merawat kulit. Yer akak-akak, sangat pedih bila Azie cuci muka dan guna toner. Wah, produk apa ni? Rasanya Azie guna dalam beberapa hari sahaja dan berhenti. Sudahlah set trial pun dah rm120, rugi duitku saja.

Sejak tu Azie terus stop gunakan apa-apa produkpun. Biarla muka berminyakpun, janji jangan seksa sebab nak cantik. Sehingga tahun 2014 Azie gunakan Set Wajah Nutriwhite. Muka rasa lembut dan smooth je. Pencuci muka ni sangat sesuai untuk pelbagai jenis muka kerana tidak mengakibatkan kulit mengelupas, tidak berminyak dan kulit rasa sedang-sedang saja.

Pada awalnya menggunakan pencuci muka ni memang dah rasa kesannya. Jadi Azie baca info pasal pencuci muka ini. Bolehla Azie sharing dengan akak-akak kan. Mula – mula sekali Azie gunakan pencuci muka Nutriwhite dan make up remover ini. Jom kita tengok infonya.


Kecantikan Unggul Dari Alam Semulajadi, Disempurnakan Oleh Sains.

Nutriwhite dibangunkan oleh para saintis dan pakar penjagaan kulit di Jepun dan Amerika Syarikat. Ianya hasil unik dari 16 bahan yang diambil dari 16 negara berlainan. Kombinasi unik ini digelar WhiteN-16. Selain itu formula botani ini diperkaya dengan Vitamin C aktif serta derivatif akar manis. Ia diproses lebih dari satu langkah bagi menghasilkan kecerahan kulit dan membantu melicinkan raut wajah.

1.Nutriwhite Deep Foaming Cleanser

Pencuci muka yang lembut dan segar yang difomulasi khas untuk membersihkan kulit anda. Pencuci muka ini berfungsi membersihkan dan menyegarkan kulit. Mengandungi rumpai laut yang menghilangkan kekotoran, membuang sel mati dan menegangkan kulit. Kandungan Alga hijau menyahtoksin dan melembapkan kulit. Selain itu pencuci muka ini mengandungi strawberi Begonia berfungsi mencerah dan mengimbangi pigment gelap.

Azie baru sahaja membuka tiub yang ke-3 pada hari ini, setelah hampir 2 tahun. Maknanya 1 tiub untuk setahun yer. Sangat menjimatkan dan berkesan.


2. Nutriwhite Acton Make Up Remover

Make up remover ini berfungsi menjadikan kulit anda, licin lembut dan berseri. Mengandungi Pokok Bic yang berfungsi menghilangkan sel mati dengan lembut tanpa meninggalkan kesan kasar. Aloe Vera menegangkan dan menyegarkan kulit. Make up remover ini juga menjadikan kulit anda lembut , tidak berminyak dan kelihatan lebih berseri.

Tiub Make up remover ini masih banyak lagi selepas dua tahun kerana Azie hanya gunakan apabila perlu sahaja. Biasanya guna 2-3 kali seminggu.

Nutriwhite Bekerja Dengan Lima Cara

1.Menghalang dan melindungi kulit dari rosak akibat sinar cahaya matahari dan UV yabg boleh menggelapkan kulit.

2. Mengurangkan pigmen gelap dalam kulit untuk mencegah kulit kusam juga. Anda pasti menyukai kulit yang lebih cerah, bercahaya dan bebas cela dengan penggunaan jangka masa panjang.

3. Menyekat kemunculan tompok hitam pada warna kulit.
4. Mencerah dengan melanin yang sedia ada. Wajah yang lebih sekata dan kulit menjadi cerah.

5. Memperbaharui sel kulit dengan cepat yang membawa kepada kecerahanyang lebih nyata dan kulit lebih bercahaya.


Testimoni   



Bagaimana akak-akak nak dapatkan pencuci muka dan make up remover ini dengan cepat?

Akak-akak berminat nak dapatkan Set Pencuci Nutriwhite ini ? boleh dapatkan dengan pembelian online dengan kredit kad/ debit kad di sini.

Atau nak lebih pertanyaan? boleh WA Azie di 016-3524104.

Salam sayang.
Sid : 1025553
Cod : Kuala Lumpur Sentral, Bandar Sri Damansara, Sekitar Damansara, Bandar Sungai Buloh Dan kawasan sekitar.



Comments

Popular posts from this blog

Krim Jeragat Paling Berkesan Di Farmasi Kegemaran Anda.

Masalah Kencing Kotor Di Dalam Pantang – Pengalaman Ngeri Ibu

Omega Guard Untuk Mereka Yang Nak Kulit Cantik Dan Pinkish