Set Jeragat Premium Yang Membuatkan Anda Termimpi-Mimpi


Nak dapat set jeragat premium tapi masih berfikir- fikir? Berkesan ke produk ni? Selamat ke set jeragat premium ni? Kajian menunjukkan lebih kurang 7/ 10 wanita Asia mengalami masalah kulit wajah seperti cepat rosak, berkedut dan berjeragat. Masalah kulit wajah perlu diatasi segera kerana semakin lama dibiarkan, jeragat semakin susah nak hilang.

Jeragat di muka bukan saja berpunca dari masalah luaran seperti menggunakan produk jeragat yang salah dan selalu terdedah kepada cahaya matahari. Tetapi juga kerana sel-sel kulit tidak mendapat nutrisi yang secukupnya. Akibatnya sel mudah mati ataupun rosak. Sel-sel yang rosak ini akan terus melekat di lapisan kulit bawah sehingga ia berkumpul menjadi banyak, ia akan muncul di bahagian atas permukaan kulit.

Jom kita lihat beberapa punca kulit rosak, berkedut dan berjeragat.

1)Elakkan matahari – Sememangnya cahaya matahari kita maklum menjadi perosak kulit kerana sinaran UV yang tinggi. Ini menyebabkan kulit menjadi cepat tua, sel-sel kulit mati dan meninggalkan tompok hitam. Selain itu, kulit menjadi kering, berbintik kasar dan berkedut. Jangan risau, terdapat nutrien tertentu yang boleh membantu mengurangkan atau memulihkan kerosakan matahari. Langkap terbaik ialah anda menggunakan pelindung matahari luaran dan dalaman.

2. Asap rokok bahan toksin ini menguzurkan kulit dan menyebabkan ia kurang elastik. Kulit nampak berkedut dan menyimpan toksin asap rokok. Akibatnya juga lama kelamaan kulit bewarna seperti asap rokok. Asap yang masuk itu boleh juga di dapati pada anda yang selalu berdekatan dengan perokok.

3.Kesan punca dari perubahan hormon – kebiasaannya terjadi pada wanita, perubahan hormon dari remaja, mengandung dan menyusukan bayi juga menyebabkan jeragat. Ini kerana kulit sensitif kepada apa-apa reaksi dari badan kita. Dari awal remaja mungkin kita tak dapat kesan perubahan kepada kulit. Tetapi apabila usia meningkat,kebiasaannya apabila berumur 30 tahun ke atas. Pigment-pigment jeragat baru jelas kelihatan.

4.Awasi pengunaan ubat-ubatan – paling ketara apabila ada wanita yang mengambil pil perancang dalam tempoh masa yang lama. Ini kerana pil perancang akan membuatkan hormon menjadi tidak stabil dan kacau. Penggunaan makanan tambahan mahupun ubat-ubatan yang tidak diketahui kandungan juga menyumbang kepada masalah jeragat ini.






NAK TAU CARA HILANGKAN JERAGAT CEPAT ?

Amalkan pengambilan vitamin berikut:


set jeragat pilihan terbaik

1. Vivix

Bagaimana vivix membantu penuaan kulit dan masalah jeragat? Apabila berkaitan dengan DNA, vitamin yang terbaik pastinya Vivix. Vivix ini merupakan produk supplement revolusi anti penuaan terbaik di dunia. Lebih sejuta botol terjual di seluruh dunia dalam tempoh setahun pengeluarannya.

-Vivix melindungi dan memperbaiki sellular DNA. Setiap hari, setiap sel tubuh diserang hampir sejuta serangan yang merosakkan DNA. Serangan ini merosakkan pengkalan data genetik dan menghasilkan satu typo yang akan mengganggu fungsi sel dan panjang umur.

- Di dalam satu penuaan utama, ujian klinikal terbaru menunjukkan ramuan Vivix mengaktifkan satu pengawalan genetic utama yang menolong melambatkan penuaan. Pastinya ia membantu mencantikkan kulit dari dalam.

-Pengeluaran tenaga sel yang kian menurun menyebabkan kulit berjeragat lambat pulih. Mitochondria (penjana tenaga) di dalam Vivix meningkatkan tahap tenaga dalam sel.

- Ramuan Vivix mempunyai 10 kali ganda resveratrol untuk melambatkan pembentukan protin AGE (advanced glycation end product). Ia akan membantu mengelakkan gangguan kerosakan sel.

2. Vitamin C Sustained

Vitamin C Sustained mencerahkan kulit? Vitamin C Sustained mampu berada di dalam darah selama 24 jam mengikut panduan pemakanan yang betul. Setiap tablet mempunyai 120mg bioflavonoid ( 25 % dari bioflavonoid, diekstrak dari kulit buah) yang juga dikenali sebagai Vitamin C Complex. Ia mempunyai kemampuan meningkatkan keberkesanan Vitamin C di dalam tubuh kita, melegakan inflamasi, menentang infeksi bakteria dan radikal bebas. Manfaatnya?

-Membentuk kolagen dengan merangsang pembentukkannya, kolagen adalah sebatian asas otot, tisu, gusi, rangka dan tulang rawan. Oleh itu, ianya mampu mengurangkan kedut dan menghalang otot menjadi lembik. kekurangan Vitamin C menyebabkan gusi berdarah, lebam di kulit, pemulihan kecederaan yang lambat , kulit kering, ruam dan kulit kasar.

- Ambil Vitamin C setiap hari untuk kulit yang lebih cerah, melambatkan proses penuaan dan menyekat pembentukan pigmen. Pigmen adalah penyebab utama punca jeragat.

- Membina sel darah merah yang sihat untuk penyerapan zat besi yang lebih baik selain membantu sel darah putih menentang bakteria dan kuman. Ia juga mengukuhkan sistem imun, meningkatkan alergi hidung dan kulit.





3. GLA Complex 

GLA Complex menstabilkan hormone dan mencerahkan bintik gelap. Kebanyakan GLA tersedia di pasaran yang popular berasaskan Evening Primrose Oil (EPO). Manakala GLA Shaklee terhasil dari minyak borage yang mengandungi dua kali ganda GLA dari EPO. Borage juga tiga kali lebih berkesan dari EPO. 

Shaklee mengekstrak GLA dari borage yang ditnam secar organic di kawasan Saskatchewan.GLA adalah sumber terbaik omega-6. Ianya mengabungkan minyak sunflower dan vitamin E untuk meningkatkan keberkesanan dan kestabilannya.

Manfaat Utama

1. GLA membentuk prostaglandin untuk mengawal selia hormone lelaki dan wanita, memperbaiki symptom PMS seperti kesakitan, mood swing dan sakit payudara.

2. GLA melambatkan menopaus dan memperbaiki keadaan menopaus seperti hot flashes, insommia,ketidakhadaman dan depresi. Pengambilan jangka panjang akan melambatkan penuaan,mengetatkan uterus dan memberikan tone kepada uterus untuk kulit lebih muda.

3. GLA mengurangkan inflamasi kulit, eczema, alergi, kegatalan, kulit kering, memperbaiki bintik penuaan dan mencerahkan jeragat.





Melalui jagaan kulit wajah 

1) Nutriwhite Gentle Deep Foaming Cleanser.

Basuh muka dengan pencuci muka bervitamin seperti Nutriwhite Gentle Deep Foaming Cleanser. Pembersih muka ini membersihkan dan menyegarkan kulit. Kandungan rumpai laut menghilangkan kekotoran, membuang sel mati dan menegangkan kulit. Cleanser ini juga dapat menyahtoksin dan melembapkan kulit. Dengan kandungan Strawberi Begonia yang mencerahkan dan mengimbangi pigment jeragat.


2) Nutriwhite Spot whitening Treatment dan Nutriwhite Daytime Whitening Lotion

Terdapat 2 krim yang mengandungi SPF tinggi. Nutriwhite Spot Whitening Treatment  berfungsi membaiki kesan jeragat dengan cepat dan menegangkn kulit. Kuasa pencerahan dengan kesan melindungi dan menghaluskan kulit. Nutriwhite Daytime Whitening Lotion pula akan mencegah kerosakan kulit dari cahaya matahari, menghilangkan radang kulit dan krim berpelembap yang bertindak dari segala sudut.


BERKESAN KE?

Produk di pasaran kebanyakannya hanya berfungsi mencerah dengan kimia yang tinggi sehingga kebanyakan kulit muka menjadi nipis tetapi bintik-bintik hitam tidak hilang juga malah bertambah teruk apabila tidak dirawat dari dalam. Produk ini tidak membantu merawat punca jeragat dari dalam iaitu masalah hormon dan masalah kulit yang sukar pulih.

Pencuci muka biasa pula hanya berkesan untuk mencuci dan mencerahkan kulit sahaja. Tetapi dengan Nutriwhite Spot Whitening Treatment mempunyai kandungan herba terpilih seperti likuoris, Peony, Cats Claw dan Vitamin C untuk penyerapan unggul kepada kulit.

Untuk kesihatan kulit anda, puan mesti ambil supplement yang betul untuk merawat kulit yang berjeragat itu.
HARGA

Dapatkan kedua-dua produk ini dengan harga paling istimewa. Hubungi saya juga untuk pertanyaan dan harga terbaik.
Produk puan akan sampai dalam masa 2-3 hari bekerja. Jika puan berada di sekitar Kuala Lumpur , boleh berhubung terus dengan saya.

BELI DARI PAKAR

Azie telah membantu ramai wanita yang mengalami masalah jeragat dan jerawat. Dengan teknik pengambilan dan tips-tips berkesan untuk membantu pelanggan, Azie akan pastikan cik puan berpuas hati.

Yang paling utama, kepuasan pelanggan keutamaan kami. Jadi inilah yang wanita di luar sana cari.

PERTANYAAN / ORDER

Whatsapp ‘Set Jeragat ’ ke 016-3524104. Boleh dapatkan produk Set Jeragat ini dengan penggunaan kad debit/ kredit dengan klik di sini.

Salam Sayang.

SID :1025553
COD : Kuala Lumpur Sentral, Bandar Sri Damansara, Kepong, Bandar Sungai Buloh dan Kawasan sekitarnya.


Comments

Popular posts from this blog

Krim Jeragat Paling Berkesan Di Farmasi Kegemaran Anda.

Masalah Kencing Kotor Di Dalam Pantang – Pengalaman Ngeri Ibu

Omega Guard Untuk Mereka Yang Nak Kulit Cantik Dan Pinkish