Vitamin E Shaklee Untuk Kulit Cantik Dan Awet Muda



Vitamin E Shaklee dikatakan untuk kulit cantik dan awet muda merupakan vitamin E paling lengkap dipasaran. Ianya mengandungi 10 mg selenium semulajadi yang membantu tubuh kita menyerap vitamin E, memelihara membrane sel-sel, sel darah merah dan tisu-tisu otot. Ianya juga adalah penyahtoksik semulajadi legam berat seperti raksa, kadmium dan mengukuhkan antioksidan.

Kita sedia maklum tanda-anda penuaan pertama akan muncul pada kulit dahulu. Bintik-bintik perang pada belakang tangan pergelangan tangan biasa terjadi pada ramai orang apabila mereka menjadi tua. Bintik- bintik yang dihasilkan oleh bahan toksik dinamakan radikal bebas.

Radikal bebas ini boleh menyebabkan kerosakan sel serta bintik-bintik perang pada tangan dan lain-lain bahagian badan. Pigmen pada bintik-bintik ini dikenali sebagai lipofusin. Pigmen ini menjadi kelihatan kerosakan sel dan pengoksidaan atau radikal bebas. Kedut tertentu dan kulit kasar jugaa terjadi kerana kerosakan yang dijadikan oleh radikal bebas ini.

Berita baiknya ialah kebanyakan keadaan penuaan awal boleh dielakkan. Vitamin E ialah penentang radikal beba. Ia ketara mengurangkan kadar yang menyebabkan bintik-bintik perang dan lain-lain kerosakan. Pada kes tertentu, kerosakan itu telah hilang atau dikurangkan dari segi saiz dan bilangan.

Sememangnya waktu yang terbaik untuk memulakan pengambilan vitamin E ialah pada kerosakan belum berlaku sama sekali. Sebilangan penyelidik menyifatkan vitamin E sebagai bahan anti penuaan. Berbagai kejadian juga turut menyokong dakwaan positif bagi vitamin E.

vitamin E Shaklee

Manfaat utama Vitamin E kepada kulit :-

1) Anti penuaan – 1 kapsul vitamin E Shaklee membantu melambatkan penuaan, mengurangkan kedut, garis halus, parut, akne dan bintik penuaan. Ianya juga mampu memulihkan tekstur kulit dan ton muka, dada dan otot paha.

2) Memperbaiki parut – memperbaiki bengkak dan ulser kulit. Boleh dikenakan terus pada luka untuk mengurangkan kesan parut.

3) Melindungi vitamin A dan C dari dimusnahkan oleh radikal bebas.

Manfaat lain vitamin E :-

1) Melindungi jantung – vitamin E Shaklee bukan sahaja baik kepada kulit malah melindungi jantung. Pengambilan harian 800IU vitamin E untuk jantung yang sihat, melindungi sel darah merah untuk mengelakkan pengasingan lipid, meningkatkan kolesterol HDL, mengurangkan tekanan darah, menghalang platelet darah melekat ke dinding arteri, menghalang anemia hemolitik dan penyakit jantung.

2) Mempertingkatkan kemampuan reproaktif – Kajian pada tahun 1924 mendapati vitamin E mampu memulihkan kemampuan reproaktif. Para lelaki yang mengambil 600IU -800IU vitamin E sehari mampu meningkatkan kiraan sperma mereka.

3) Anti oksidan yang kuat – pengambilan lebih dari 1,200IU sehari untuk anti oksidan yang kuat dan berkesan melawan kanser, mengukuhkan sistem imun, menghalang atau melambatkan pertumbuhan tumor dan mengurangkan kerosakan sel akibat radikal bebas. Ianya juga memperbaiki masalah oksidasi, katarak dan masalah penglihatan.

4) Kelestarian tenaga – meningkatkan kelestarian tenaga seksual dan membekalkan oksigen yang lebih.

5) Memperbaiki Arthritis – Meningkatkan keanjalan salur darah, memperbaiki kitaran darah, merawat bahu kejang, pening, buasir, urat varikos dan sakit sendi.

6) Menghalang keguguran – Merawat musculus pertoralis otot dada, sindrom prahaid dan sindrom monopaus seperti hot flush. Digunakan pada ujian klinikal untuk menghalang kematian janin dan keguguran.

Testimoni

Vitamin E Shaklee

Pertanyaan / Tempahan

Sila whatsapp ‘ NAK VITAMIN E ’ ke 016-3524104.

Untuk belian menggunakan kad kredit atau kad debit, sila klik di sini (ESELL)


*pastikan anda menghubungi nombor yang tertera diatas selepas membuat pembelian online. Saya akan berikan cara pengambilan berkesan.

SID : 1025553
COD : Bandar Sri Damansara, Kuala Lumpur Sentral, Kepong, Sungai Buloh dan sekitarnya. Pos ke seluruh Malaysia.


Comments

Popular posts from this blog

Krim Jeragat Paling Berkesan Di Farmasi Kegemaran Anda.

Masalah Kencing Kotor Di Dalam Pantang – Pengalaman Ngeri Ibu

Omega Guard Untuk Mereka Yang Nak Kulit Cantik Dan Pinkish