Produk Kurus Terbaik Untuk Anda Yang Sibuk


Produk kurus merupakan produk yang digemari zaman sekarang. Ini kerana pelbagai faktor yang membuatkan ramai mencari produk kurus ini. Anda di kalangan golongan ini?


ubat kurus


1) Selalu sibuk dengan kerjaya dan urusan harian?

Kesibukan kita dalam urusan seharian membuatkan kadang- kadang kita lupa untuk bersenam. Azie tidak menggalakkan anda meninggalkan terus aktiviti senaman kerana dengan adanya perpeluhan membuatkan diet anda lebih berkesan. Tetapi ini sebagai alternatif tambahan untuk diet anda.

2) Selalu mengabaikan pemakanan yang sihat?

Pemakanan yang sihat perlu mengikut piramid makanan. Itu yang kita belajar sejak dulu lagi. Tetapi sedikit pembetulan juga kepada piramid makanan tersebut. Makanan seharian seperti buah-buahan dan sayur-sayuran juga seeloknya dipilih dari sumber organic kerana lambakan sayur dan buah di pasaran sekarang berasaskan GMO. GMO ini merupakan sejenis hormone untuk membesarkan buah dan sayur dengan cepat dan bebas dari serangga perosak. Lebih kepada produk komersil.

Begitu juga makanan berkarbohidrat seperti beras dan gandum yang telah melalui proses pemutihan ataupun bleach menggunakan bahan kimia. Seeloknya kita mengambil beras perang. Ini bermakna banyak toksin yang sudah melekat kepada makanan yang kita ambil setiap hari.

ubat kurus terbaik


3) Mengambil makanan segera lebih dari sekali seminggu?

Makanan segera seperti mee segera, burger, ayam goreng, minuman ringan dan kentang goreng merupakan makanan kegemaran masyarakat kita. Khasiat dari makanan segera ini kebiasaannya mempunyai kalori yang tinggi dan hampir tiada khasiat yang tinggal kepada makanan tersebut.

Malah Azie sendiri serba salah kepada anak-anak kerana tau makanan tersebut tidak membawa makna kepada kesihatan mereka malah akan membebankan tubuh kecil mereka tetapi apabila selalu diminta, akan dituruti juga sesekali.

 Pengambilan makanan segera yang mengandungi tinggi lemak tepu memberikan tubuh tekanan. Apabila makanan tersebut diambil secara kerap, ia akan membuatkan usus dilekati dengan minyak dan lemak. Ia juga mengikut ke salur darah dan jantung. Lama-lama ia akan menyumbat salur jantung pula.

3) Berperut buncit dan mengalami masalah membuang air besar?

Boleh dibayangkan apabila usus bermasalah dan mempunyai banyak kerak, perut akan membuncit. Jika anda menggunakan penimbang karada, anda akan lihat perut anda dipenuhi lemak jahat. Bila usus mula menyempit, akan mengalami pula masalah pembuangan air besar. Itu selalunya biasa terjadi.

Bila mengambil makanan berat, biasakan minum air sebelum dan selepas makan untuk mengimbangi makanan dengan air. Ia akan berupaya membuatkan makanan cepat dihadamkan.

4) Mengalami masalah bau badan, bau ketiak dan mulut berbau?

Masalah usus bukan saja membuatkan sembelit malah boleh juga di dapati pada bau badan, bau ketiak dan mulut berbau. Ia mengeluarkan bau yang kurang enak kerana usus juga sudah menjadi penempatan lemak-lemak yang tidak diperlukan.

Cara mengatasi masalah berat badan dengan?

ubat kurus terbaik

1. Heblax

Ramuan asas produk ini terdiri daripada kombinasi sains perubatan tradisi dan teknologi barat. Ia mengandungi 9 herba semulajadi iaitu alfalfa leaves, senna leaves, anise seed, blue malva flower, burkhorn nark, licorice root, rhubarb root, fennel seed dan culver’sroot. Sifatnya yang detox menggalakkan pembersihan yang lembut terbukti kesesuaian secara klinikal untuk digunakan oleh tubuh kita untuk jangka panjang.

- Merangsang usus untuk percepatkan proses pembersihan secara lembut kepada najis yang tersekat atau tersimpan lama dalam tubuh kita.

- Membantu masalah sembelit dan permbersihan najis yang tersekat.

- Tindakan pembersihan yang lembut boleh mengembalikan semula proses semula jadi pergerakan usus (natural bowel movement) dan secara langsungnya membantu masalah sembelit.

- Membantu mengurangkan atau memberikan kepejalan kepada perut. Sesuai diambil seperti biasa atau dicampurkan dalam air panas sebagai minuman teh herba.

- Semestinya ia mengempiskan perut.




2. Omega Guard

Omega Guard merupakan minyak ikan yang tiga kali lebih tumpat berbanding dengan minyak hati ikan. Omega Guard Shaklee mengandungi omega 3, EPA dan DHA. Sememangnya bagus untuk keperluan otak. Dengan tiga kali penyaringan membuatkan Omega Guard ini dapat menyingkirkan bahan berbahaya pada ikan seperti plumbum, merkuri, arsenic dan cadmium.

-pengambilan omega dapat mencegah penyakit saluran darah dan strok.

- tekanan darah tinggi dapat direndahkan dan darah tidak menjadi beku.

- selain dari merendahkan kelosterol, minyak omega dapat meresap lapisan lemak di dalam badan kita. Ia bagus untuk mengurangkan kolesterol LDL, mengawal masalah obesity dan membantu mengurangkan penyakit jantung.

ubat kurus berkesan

3. Cinch Shake Mix ( terdapat pilihan Vanilla , latte dan choc)

Cinch Shake Mix merupakan gentian pengganti makanan yang membuatkan anda kenyang dengan lebih lama. Setiap kali anda minum Shaklee Cinch, anda akan mendapat 24 gram protin, 24 jenis vitamin dan mineral penting serta serat larut. (dicadangkan diambil bersama 1 sudu Shaklee Energizing Soy Protien).

Ini penting kerana protin digunakan untuk membina otot, dan ototlah yang menaikkan kadar metabolism dan juga membakar kalori. Makanan yang kaya dengan protin juga boleh menahan kelaparan yang mana boleh membantu pengurangan mengambil makanan di antara waktu makan. Selain itu, ia mengandungi Leucine iaitu nutrisi penting dalam cinch untuk keperluan tubuh kita.

-Dengan Cinch Pro, campuran eksklusif protein dipertingkatkan dengan leucine dan asid amino.

- leucine juga memelihara otot semasa anda menurunkan berat badan.

- 24 gram protin setiap hidangan membantu anda berasa kenyang.

- tinggi kandungan serat – 6gm serat setiap hidangan.

- memberikan 35% atau lebih nilai harian kepada 21 vitamin dan mineral penting.

Testimoni

ubat kurus terbaik

ubat kurus terbaik


Pertanyaan / Tempahan

Sila whatsapp ‘ NAK KURUS’ ke 016-3524104.

Untuk belian menggunakan kad kredit atau kad debit, sila klik di sini (set kurus dan cinch vanilla) @ set kurus dan cinch choc @ Set kurus dan Cinch latte

*pastikan anda menghubungi nombor yang tertera diatas selepas membuat pembelian online. Saya akan berikan cara pengambilan berkesan.

SID : 1025553

COD : Bandar Sri Damansara, Kuala Lumpur Sentral, Kepong, Sungai Buloh dan sekitarnya.




Comments

  1. Btul tu.. yg sibuk memang makan pun asal kenyang.ape lg nk bersenam..ishish

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul puan Nurul, jadi sekurang-kurangnya ada supplement yang dapat bantu atasi masalah buncit ini. diyakini selamat.

      Delete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Krim Jeragat Paling Berkesan Di Farmasi Kegemaran Anda.

Masalah Kencing Kotor Di Dalam Pantang – Pengalaman Ngeri Ibu

Omega Guard Untuk Mereka Yang Nak Kulit Cantik Dan Pinkish